  • 1. Data: 2011-09-21 12:52:07
    Temat: Visa Paywave w mBanku - ILE?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Dziś zostałem uszczęśliwiony(?) delfinkiem z PW (jako że w X kończy mi się
    stary delfinek).

    I tu podstawowe pytanie -- ile to kosztuje m-c?
    Informacje z mBanku są takie:
    1) na stronie z opisem karty -- 1zł od 1.08 (0zł przy wydanych 100zł)
    2) na tej samej stronie, tylko w zakładce Opłaty i Prowizje -- 2zł
    3) na kartce z tą kartą -- 1,50zł (a 0zł przy wydanych 300zł).

    Która informacja jest prawdziwa w tym burdello bum bum?

    I drugie pytanie -- są jakieś istotne zmiany oprócz antentki (której zresztą
    nie potrzebuję). Teraz będzie PIN zamiast podpisu?

  • 2. Data: 2011-09-21 13:56:33
    Temat: Re: Visa Paywave w mBanku - ILE?
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 21 Sep 2011 14:52:07 +0200, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:

> [...]
    >3) na kartce z tą kartą -- 1,50zł (a 0zł przy wydanych 300zł).
    >
    >Która informacja jest prawdziwa w tym burdello bum bum?

    jeśli zrobisz wszystkimi posiadanymi kartami łącznie transakcje
    bezgotówkkowe na 100pln w danym miesiącu to opłata nie będzie pobrana
    w następnym miesiącu (2pln)
    ważne aby te transakcje zaksięgowały się w danym miesiącu

    >I drugie pytanie -- są jakieś istotne zmiany oprócz antentki (której zresztą
    >nie potrzebuję). Teraz będzie PIN zamiast podpisu?

    no ogólnie tak ale czasem (na kwoty do 50pln) przy transakcji
    bezstykowej wystarczy przyłożyć kartę do czytnika bez podawania pinu

  • 3. Data: 2011-09-21 21:23:13
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

> [...]
    > w następnym miesiącu (2pln)
    > ważne aby te transakcje zaksięgowały się w danym miesiącu

    Jeśli masz uruchomioną usługę "wszystkie bankomaty" za 5 zł również nie
    płacisz za kartę. Płacisz za bankomaty :-) Jak nie masz to 2 zł/miesiąc
    kary za posiadanie.

    > no ogólnie tak ale czasem (na kwoty do 50pln) przy transakcji
    > bezstykowej wystarczy przyłożyć kartę do czytnika bez podawania pinu

    Poza tym tam gdzie był wymagany podpis nadal będziesz potwierdzał transakcje
    podpisem.