  • 1. Data: 2009-12-22 19:03:18
    Temat: Alior - karta debetowa
    Od: Bogdan <m...@a...you>

    Witam,
    lektura nowej TOiP wywołuje dreszcze:) Ale do konkretów. Lepiej kartę
    debetową zamknąć czy zastrzec? Czy w którymś z tych przypadków trzeba
    bankowi płacić haracz?
    Pytam, aby się upewnić. TOiP milczy w temacie opłat za zamknięcie/
    zastrzeżenie karty. Chyba, że czegoś nie doczytałem.

    Pozdrawiam,

    --
    Bogdan

  • 2. Data: 2009-12-22 20:16:25
    Temat: Re: Alior - karta debetowa
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Bogdan pisze:
> [...]
    > Pytam, aby się upewnić. TOiP milczy w temacie opłat za zamknięcie/
    > zastrzeżenie karty. Chyba, że czegoś nie doczytałem.

    za zastrzeżoną kartę bank nie pobiera opłaty - przetestowane na sobie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-12-22 20:36:57
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Bogdan" <m...@a...you> napisał w wiadomości grup

    > Pytam, aby się upewnić. TOiP milczy w temacie opłat za zamknięcie/
    > zastrzeżenie karty. Chyba, że czegoś nie doczytałem.

    Ja pozamykałem karty. Wydaje się, że nie powinno być różnicy pomiędzy
    zamknięciem a zastrzeżeniem.

  • 4. Data: 2009-12-22 20:56:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ja pozamykałem karty. Wydaje się, że nie powinno być różnicy pomiędzy
    > zamknięciem a zastrzeżeniem.

    W niektórych bankach potrafią pobrać opłatę nawet za zastrzeżoną kartę...
    1. ING
    2. GE
    3. (Sygma) chyba - to ta kk wydawana w Realu

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-12-22 20:58:21
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > W niektórych bankach potrafią pobrać opłatę nawet za zastrzeżoną kartę...
    > 1. ING
    > 2. GE
    > 3. (Sygma) chyba - to ta kk wydawana w Realu

    Na jakiej podstawie tak piszesz? Ja sie pozbywałem realowej karty,
    telefonicznie ją zastrzegając. Nic o żadnych opłatach nie wiem. Kartę
    debetową ING zastrzegałem czy też rezygnowałem z niej w placówce. Brak opłat
    za nią.

  • 6. Data: 2009-12-23 07:11:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 22 Dec 2009 19:03:18 +0000, Bogdan napisał(a):

> [...]
    > Pytam, aby się upewnić. TOiP milczy w temacie opłat za zamknięcie/
    > zastrzeżenie karty. Chyba, że czegoś nie doczytałem.

    Nie wiem czy dobrze to rozumiem, ale w A jest opcja przywrócenia do życia
    karty zamkniętej. Chyba dwa tygodnie jest na to, aby kartę zamkniętą
    ponownie przywrócić do życia (jak głupoty gadam to niech ktoś poprawi),
    później przechodzi ona w stan zastrzeżenia i bezpowrotnie ją tracimy tak
    jak w każdym innym banku, w przypadku zastrzeżenia.

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-12-23 08:21:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > telefonicznie ją zastrzegając. Nic o żadnych opłatach nie wiem. Kartę
    > debetową ING zastrzegałem czy też rezygnowałem z niej w placówce. Brak

    w ING, karta zastrzeżona ale bank opłatę i tak pobrał (musiałem złożyć
    reklamację, finalnie zamknąłem konto), GE tak samo - zastrzeżenie karty
    nie powodowało, że opłata nie była naliczana, z kk Real już nie
    kombinowałem - na infolinii powiedzieli, że nawet jak zastrzegę to będę
    płacił więc wysłałem pismo z rezygnacją

    ale np. w mBank, Multi, EB wystarczy zastrzec i opłat nie naliczają
    tylko, że limit "wisi" i warto zamknąć konto kk

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2009-12-23 19:20:51
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Bogdan" <m...@a...you> wrote in message
> [...]
    > Pytam, aby się upewnić. TOiP milczy w temacie opłat za zamknięcie/
    > zastrzeżenie karty. Chyba, że czegoś nie doczytałem.

    Zapytam z czystej ciekawosci: dlaczego chcesz zamykac czy zastrzegac karte
    debetowa?
    To jak bedziesz korzystac z konta? poprzez przelewy tylko?

  • 9. Data: 2009-12-23 20:09:29
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "pmlb" <p...@d...com> wrote in message

    > "Bogdan" <m...@a...you> wrote in message
    >
    > Zapytam z czystej ciekawosci: dlaczego chcesz zamykac czy zastrzegac karte
    > debetowa?
    > To jak bedziesz korzystac z konta? poprzez przelewy tylko?

    To taki nasz narodowy sport, przynajmniej duzej czesci osob na tej grupie,
    ze mozemy miec kilka kont w roznych bankach lub otworzyc nowe. Z jednego
    konta platnosci, z innego karta debetowa, itd.

  • 10. Data: 2009-12-23 20:39:59
    Od: Bogdan <m...@a...you>

    On Wed, 23 Dec 2009 21:09:29 +0100, Krzysztof wrote:

    > To taki nasz narodowy sport, przynajmniej duzej czesci osob na tej
    > grupie, ze mozemy miec kilka kont w roznych bankach lub otworzyc nowe. Z
    > jednego konta platnosci, z innego karta debetowa, itd.

    pmlb mi się gdzieś zaPLONKało czy zaplątało (sic!) ;)))

    Co do odp Krzysztofa, czy ten sarkazm był w moją stronę, czy przedpiścy?

    Pozdrawiam,

    --
    Bogdan