  • 31. Data: 2009-12-26 13:10:32
    Temat: Re: Alior - karta debetowa
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 26 Gru, 09:00, Erazmus <j...@g...com> wrote:

    > Życzę powodzenia  jak będziesz próbować z niego korzystać .

    Przeciez wplacajac (i zaraz wyplacajac) 2000 pln miesiecznie spelni
    regulaminowe warunki ubezpieczenia... Wiec w czym problem?
    Kwestia jak samo ubezpieczenie bedzie dzialac...

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 32. Data: 2009-12-27 21:22:09
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    pmlb pisze:
    > Nie. To trudno udowodnic wbrew pozorom.

    > Poza tym, zobacz roznice:
    > W Polsce TY musisz argumentowac zwrot, ba musisz udowodnic, ze masz racje!
    > W Uk i innch krajach na zachodzie, to klient ma zawsze racjie i nic
    > podczas zwrotu nie musi nikomu udowadniac - jest roznica?

    Nie masz racji. Zgodnie z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej - jeśli klient stwierdzi niezgodność przed upływem 6
    miesięcy od zakupu, to się domniemywa, że istniała ona w chwili jego
    wydania. To sprzedawca musi wykazać, że wina leży po stronie klienta.

    > Kupujesz dany towar, w domu rozpakowales, podlaczyles i stwierdzasz,
    > ewidetnie, ze to bylo juz uzywane.
    > Jak to udowodnisz, ze wprowadzono cie w blad i sprzedano uzywany towar?

    Z tego, co piszesz, nawet jeśli towar jest używany, to klient powinien
    mieć prawo zwrócić go do sklepu. Jakoś nie mam ochoty mieć w sklepach
    setek towarów używanych przez innych. Jeśli coś kupuję, to chcę, żeby to
    było nowe. Sam podejmuję decyzję o zakupie i sam ponoszę za to
    odpowiedzialność.

    Pozdrawiam, argothiel

  • 33. Data: 2009-12-27 21:25:52
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    Rafal M pisze:
    > Kwestia jak samo ubezpieczenie bedzie dzialac...

    Przypuszczam, że o to właśnie chodziło Erasmusowi. Możesz, Erasmus, coś
    więcej napisać? Masz z tym jakieś doświadczenia?

    > Pozdrawiam
    > Rafal

    Pozdrawiam, argothiel

  • 34. Data: 2009-12-28 13:21:31
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 27 Gru, 22:25, argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>
    wrote:

    > Przypuszczam, e o to w a nie chodzi o Erasmusowi. Mo esz, Erasmus, co
    > wi cej napisa ? Masz z tym jakie do wiadczenia?

    Ubezpieczenia dorzucane do produktów bankowych są bardzo ograniczone i
    mają tyle wyłączeń że w 90 % klient jest odsyłany z kwitkiem w
    przypadku szkody.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 35. Data: 2009-12-29 15:09:29
    Od: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    pmlb <p...@d...com> napisał(a):

    > Nie po to w Polsce nie ma zwrotu towaru po zakupie (z wyjatkiem kuna na
    > odleglosc)
    > by w polsce nie sprzedac szajsu.
    O nie, tak dobrze (źle) to u nas nie ma. Niestety, muszę Cię zasmucić, ale są
    w Polsce sklepy, które towar przyjmują. Może nie jest ich większość - ale są!
    Przykłady - choćby markety budowlane czy Ikea. W mniejszych sklepach - można
    też czasami się dogadać że ewentualnie się odda towar.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 36. Data: 2009-12-29 15:53:00
    Od: Bogdan <m...@a...you>

    On Tue, 22 Dec 2009 19:03:18 +0000, Bogdan wrote:

    [ciach]

    Karta zamknięta. Teraz patrzeć czy media nie kłamią (czyt. TOiP:)) i czy
    pobiorą opłatę za zamknięcie:)))
    3zł jeszcze zabiorą za używanie za miesiąc grudzień.

    Pozdrawiam,

    --
    Bogdan

  • 37. Data: 2010-01-01 23:49:50
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

> [...]
    > miesięcy od zakupu, to się domniemywa, że istniała ona w chwili jego
    > wydania. To sprzedawca musi wykazać, że wina leży po stronie klienta.

    I za przyczyne niezgodnosci moge podac: nie to chcialem kupic?
    W Uk nic nie mowie, po prostu oddaje.

> [...]
    > setek towarów używanych przez innych. Jeśli coś kupuję, to chcę, żeby to
    > było nowe. Sam podejmuję decyzję o zakupie i sam ponoszę za to

    Nie zawsze sam! Choc o tym mozesz nie wiedziec, to ponad polowa zakupow
    robiona jest pod wplywem sugesti. Ty to nazwiesz, ze sam chciales kupic...
    tak jak wiekszosc palaczy powie, ze pali bo chce:))
    A co do zwrotu, a w czym to przeszkadza? Towar zwrocony naprawde rzadko
    wraca od razu na polki sklepowe, przewaznie jedzie do przepakowania czy
    sprawdzenia lub do... Polski!
    Potrafisz sobie wyobrazic ile musi "zwrotow" byc sprzedawanych w krajach
    gdzie nie ma zwrotu?

  • 38. Data: 2010-01-01 23:51:12
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> [...]
    > można
    > też czasami się dogadać że ewentualnie się odda towar.

    To bardzo dobrze! Nie zasmuciles mnie a wrecz przeciwnie. Mi nie zalezy na
    tym by w Polsce nie bylo zwrotow, mi zalezy by w polsce konsument byl
    traktowany odpwoednio i by to klient mial zawsze racje.