  • 11. Data: 2008-11-20 18:51:40
    Temat: Re: Alior - konto nocą wychodzi 8% miesięcznie
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m@rkop" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:f5c75e28-9530-42d7-a48e-f98891e2c1f5@l39g2000yq
    n.googlegroups.com...
    On 20 Lis, 17:18, "mareK" <m...@p...onet.pl> wrote:

    >Konsultantka, z którą rozmawiałem, powiedziała mi coś odwrotnego.

    No właśnie dlatego chce potwierdzenia mailowego, chociaż regulamin mówi
    jednoznacznie, że tak.
    Co najwyżej jest niekonsekwencja w punkcie "przelew 100zł nastąpi nie
    później niż 7 dni po otwarciu konta" powinno byc dodane i po zakończeniu
    konkursu, ale to wyglada na oczywiste.

  • 12. Data: 2008-11-20 19:19:49
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Poprosiłem o potwierdzenie ostatnich wersji mailem i na razie -
    > czekam, ma to jeszcze dziś nastąpić.
    >
    > Pzdr
    > mareK

    A ten konkurs juz sie zakonczyl?

    Ja skonczylem na 9 "pytaniu" a zadnego maila o koncu nie dostalem.

    I nie wiem gdzia ta moja stwoka, chce konto w Alior otworzyc ale nie wiem czy
    to bedzie dostepne przez jakis specjalny link z maila, czy po zalogowaniu sia
    na tym konkursie bedzie formularz zakladania konta (przeciez wybralem koncowke
    numeru sobie juz).

    Moze mnie ktos oswiecic :)?

  • 13. Data: 2008-11-20 19:42:05
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > zalogowaniu sia na tym konkursie bedzie formularz zakladania konta
    > (przeciez wybralem koncowke numeru sobie juz).

    Najlepiej to czytac, nawet dłuższe teksty, jak regulamin.
    Jak konkurs sie skończy, wszyscy dostana na maila instrukcje, ostatnie
    pytanie, plus konieczność podania PESEL.