  • 1. Data: 2008-11-20 10:37:47
    Temat: eMax Plus - dwa pytanka
    Od: "Alien" <a...@a...com.pl>

    Witam

    W TOiP mBank podaje:
    http://www.mbank.pl/przewodnik/tpio/emax_plus.html
    "dokonanie PIERWSZEGO przelewu (...)"

    A jaka jest opłata za drugi przelew?
    Czy w ogóle jest niewykonalny?
    I drugie pytanie:
    rozumiem, że bezpłatne wykonanie _pierwszego_ przelewu dotyczy miesiąca
    kalendarzowego, a nie "rozliczeniowego"?
    Jeśli np. 31 dnia miesiąca zrobię jakiś przelew z eMaxPlusa, to bezpłatwni
    spokojnie mogę wykonać kolejny przelew na drugi dzień, czyli 1 dnia
    następnego miesiąca?
    Jakaś mnie pomroczność ogarnęła, bo nie mogę _jednoznacznie_ odpowiedzieć
    sobie na te pytanka...
    Z góry dzięki za info

  • 2. Data: 2008-11-20 12:11:54
    Temat: Re: eMax Plus - dwa pytanka
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Alien pisze:
    > Witam

> [...]

    Nie ma w TOiP? Kiedyś jak chciałem wykonać - 5zł. Ale udało się tylko
    przez telefon. Jak chciałem to zrobić przez internet, to pojawiał się
    komunikat błędu, z którego za nic nie można było wywnioskować o co
    chodzi. Ale to było kilka lat temu, może coś się zmieniło od tamtego czasu.

    Tak.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-11-20 12:13:57
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gg3k5k$kog$1@atlantis.news.neostrada.pl, *Alien* wrote:
    > Witam

> [...]

    Tak, 5zl, wykonalny przez mlinie.
    Pewnym obejsciem tego jest zalozenie sobie 4 emaxplusow - masz 4 bezplatne
    wyplaty.

    > I drugie pytanie:
    > rozumiem, że bezpłatne wykonanie _pierwszego_ przelewu dotyczy
    > miesiąca kalendarzowego, a nie "rozliczeniowego"?

    dla emaxplusow okres rozliczeniowy wynosi miesiac od 1 do ostatniego dnia
    miesiaca.

    > Jeśli np. 31 dnia miesiąca zrobię jakiś przelew z eMaxPlusa, to
    > bezpłatwni spokojnie mogę wykonać kolejny przelew na drugi dzień,
    > czyli 1 dnia następnego miesiąca?

    dokladnie tak.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2008-11-20 12:14:46
    Od: "Alien" <a...@a...com.pl>

    "Liwiusz" napisał:

    > Nie ma w TOiP?

    No właśnie jest n/d. Czyli chyba jest, jak pisałeś: można wykonać tylko
    poprzez mlinkę z opłatą 5 zł.

    Dzięki!

  • 5. Data: 2008-11-20 15:51:23
    Od: rafal <r...@n...none>

    Liwiusz pisze:
> [...]
    > komunikat błędu, z którego za nic nie można było wywnioskować o co
    > chodzi. Ale to było kilka lat temu, może coś się zmieniło od tamtego czasu.

    Przerabiałem wczoraj - pojawia się komunikat błędu i prośba o telefon na
    m-linię (podane dwa numery).

  • 6. Data: 2008-11-24 06:14:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "darnok" gg3kpj$ffh$...@n...news.neostrada.pl

    > dla emaxplusow okres rozliczeniowy wynosi miesiac od 1 do ostatniego dnia miesiaca.

    Ale odsetki liczą inaczej, o czym się boleśnie przekonałem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2008-11-25 07:49:08
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:ggdgs8$186$1@inews.gazeta.pl...

    > "darnok" gg3kpj$ffh$...@n...news.neostrada.pl

    > Ale odsetki liczą inaczej, o czym się boleśnie przekonałem.

    Tzn?

  • 8. Data: 2008-11-25 12:17:22
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 25 Nov 2008 08:49:08 +0100, Zyga napisał(a):

    > Tzn?

    Nie od pierwszego dnia miesiąca, lecz od ostatniego dnia poprzedniego
    miesiąca i jest to całkowicie logiczne.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 9. Data: 2008-11-26 12:01:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" gggqkh$b7h$...@a...news.neostrada.pl

    > Nie od pierwszego dnia miesiąca, lecz od ostatniego dnia poprzedniego
    > miesiąca i jest to całkowicie logiczne.

    A co tu logicznego? I co nielogicznego w liczeniu od pierwszego do ostatniego?
    Ja w ten sposób straciłem litr mleka. Pewnie to mleko trafiło ;) do biednych
    dzieci -- Tusk obiecywał, że dzieci w szkołach będą miały bezpłatne mleko. :)
    Jeden litr to niewiele? Ale jeśli każdy da co miesiąc jeden litr, zabraknie
    dzieci do pojenia tym mlekiem. Inna sprawa, że chyba łatwiej zmniejszyć
    podatki i zaproponować rodzicom, aby poili swoje pociechy mlekiem w zamian
    za zmniejszenie tych podatków. Pozostanie wówczas problem dzieci, których
    rodzice nie na mleko przeznaczą zaoszczędzone pieniądze, lecz na alkohol
    lub fajeczki -- notabene dotowane, jak się ostatnio ujawniło. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2008-11-26 13:24:46
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Nov 26, 1:01 pm, "Eneuel Leszek Ciszewski"

> [...]
    > rodzice nie na mleko przeznaczą zaoszczędzone pieniądze, lecz na alkohol
    > lub fajeczki -- notabene dotowane, jak się ostatnio ujawniło. :)

    ten problem zupełnie polityków nie zajmuje. Oni mają na względzie
    inny: nie mieliby czego przekładać z kieszeni do kieszeni (a przecież
    nigdy tak nie ma, że wyciągnięta kwota w całości trafia do celu).

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski