  • Data: 2011-05-09 20:26:11
    Temat: Alior miga sie od reklamacji i rznie glupa
    Od: Pawel Debski <p...@e...usun.pl.to> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni Państwo!

    Złożyłem reklamację, że bankomat napisał "Error" i nie wydał pieniędzy,
    a z konta zeszło, a Alior odpowiedział coś bez sensu o dolarach
    kanadyjskich, prowizjach i czymś jeszcze co na moim koncie nie miało
    miejsca. ja odpowiadam "przeczytajcie reklamację i sprawdźcie wyciąg", a
    oni znowu bez sensu o czymś innym nie czytając co napisałem i tak w
    kółko. Taki ping-pong. Ręce opadają.

    Co z nimi dalej zrobić?

    Faks do prezesa?

    Skargę do komisji nadzoru?