eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior - oplata za prowadzenie kontaAlior - oplata za prowadzenie konta
  • Data: 2013-02-11 18:45:31
    Temat: Alior - oplata za prowadzenie konta
    Od: FTX <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam wszystkich.

    To moj pierwszy post tutaj.

    Czytalem watek ponizej i niestety rowniez i mnie to dotyczy.
    Postanowilem rozpoczac nowy watek.

    Odwolalem sie do Alior Banku, niestety odpowiedz byla negatywna:

    "Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na reklamację dotyczącą opłaty 8 PLN, przekazujemy poniższe
    informacje.

    Informujemy, że Bank wprowadził zmiany w Taryfie Opłat i Prowizji dla Klientów
    Indywidualnych (TOiP), które mają przyczynić się zarówno do wzbogacenia oferty dla
    aktywnych
    Klientów, jak i do zachęcania Klientów do wyboru Alior Banku, jako "głównego banku".
    Od
    1.11.2012r. dla Klientów, dla których Alior Bank nie jest "głównym bankiem", opłata
    miesięczna za prowadzenie konta osobistego oraz konta w programie Lotos Navigator
    została
    podwyższona do 8 PLN. Informacja o nowej TOiP została udostępniona 28.09.2012r. we
    wszystkich ogólnodostępnych źródłach, tj. na stronie internetowej Alior Banku, w
    Systemie
    Bankowości Internetowej oraz w Oddziałach Alior Banku, a także na wyciągach z
    rachunków
    generowanych na koniec września.

    ...

    Mając na uwadze przedstawione wyjaśnienia, przekazujemy że nie znajdujemy
    podstaw do zwrotu reklamowanej opłaty.
    Mamy nadzieję, że przedstawione informacje będą dla
    Pana wystarczające.

    Z poważaniem,
    Zespół Alior Bank"

    Wedlug regulaminu Alior Banku:

    "4. Zmiany stawek opłat i prowizji będą podawane do wiadomości Posiadacza rachunku za
    pośrednictwem poczty, poprzez
    Kanały Elektroniczne lub, w formie elektronicznej na adres mailowy podany przez
    Posiadacza."

    Teraz pytanie:

    Nie otrzymalem nowego regulaminu za posrednictwem poczty i w formie elektronicznej na
    adres mailowy.
    Na konto nie logowalem sie od od czerwca badz lipca, gdyz nie jest to konto glowne i
    nie mialem mozliwosci aby informacje o nowej wiadomosci zauwazyc.
    Nie otrzymalem rowniez zadnego smsa, listu, maila informujacego mnie o nowej
    wiadomosci w panelu uzytkownika.
    Nie mam obowiazku logowania sie codziennie na konto.
    Moim zdaniem Alior Bank wybral niekorzystny z punktu widzenia klienta sposob
    poinformowania o nowych stawkach oplat i prowizji.

    Co zrobic w zwiazku z wyzej wymieniona sytuacja?

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1