  • 21. Data: 2013-02-13 21:56:28
    Temat: Re: Alior - oplata za prowadzenie konta
    Od: pawlak <s...@s...net>

    Dnia Mon, 11 Feb 2013 09:45:31 -0800 (PST), FTX napisał(a):

    > Odwolalem sie do Alior Banku, niestety odpowiedz byla negatywna:
    [ciach]
> [...]
    > Indywidualnych (TOiP), które mają przyczynić się zarówno do wzbogacenia oferty dla
    aktywnych
    > Klientów, jak i do zachęcania Klientów do wyboru Alior Banku, jako "głównego
    banku". Od
    > 1.11.2012r. dla Klientów, dla których Alior Bank nie jest "głównym bankiem", opłata
    > miesięczna za prowadzenie konta osobistego oraz konta w programie Lotos Navigator
    została
    > podwyższona do 8 PLN. Informacja o nowej TOiP została udostępniona 28.09.2012r. we
    [ciach]

    > Wedlug regulaminu Alior Banku:
    >
    > "4. Zmiany stawek opłat i prowizji będą podawane do wiadomości Posiadacza rachunku
    za pośrednictwem poczty, poprzez
    > Kanały Elektroniczne lub, w formie elektronicznej na adres mailowy podany przez
    Posiadacza."

    W regulaminie jest również napisane:

    §20.
    Opłaty i prowizje
    5. Do zmiany Taryfy Prowizji i Opłat stosuje się odpowiednio postanowienia
    § 24 ust. 3-5.

    §24.
    Zmiany Regulaminu
    3. Bank informuje Posiadacza rachunku o proponowanych zmianach postanowień
    Regulaminu nie później niż 2 miesiące
    przed proponowaną datą ich wejścia w życie, z zastrzeżeniem ust. 6. Brak
    zgłoszenia sprzeciwu Posiadacza wobec
    proponowanych zmian jest równoznaczny z wyrażeniem na nie zgody.

    Na logikę bank powinien podać informację o zmianie TOiP najpóźniej
    1.09.2012r. Skoro sam przyznaje się do tego iż zrobił to dopiero 28.09 to
    ewidentnie postąpił niezgodnie ze swoim regulaminem.

    --
    pozdrawiam
    pawlak

  • 22. Data: 2013-02-13 22:04:08
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "pawlak" <s...@s...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > 1.09.2012r. Skoro sam przyznaje się do tego iż zrobił to dopiero 28.09 to
    > ewidentnie postąpił niezgodnie ze swoim regulaminem.

    nie miałeś w danych konta podanego maila?
    oni wyslali ty przeoczyles maila (za 8zł ;p)

    erator/

  • 23. Data: 2013-02-13 23:10:59
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-02-13 21:56, pawlak pisze:
    > 3. Bank informuje Posiadacza rachunku o proponowanych zmianach postanowień
    > Regulaminu nie później niż 2 miesiące
    > przed proponowaną datą ich wejścia w życie,

    O ile mnie pamięć nie myli to konieczność informowania 2 miesiące przed
    została wymuszona na bankach później, niż wprowadzenie opłaty za konto.
    Jeśli chcesz mieć pewność to musisz poszukać historycznych regulaminów.

  • 24. Data: 2013-02-13 23:21:29
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    osa <w...@p...fm> writes:

> [...]
    > przed została wymuszona na bankach później, niż wprowadzenie opłaty za
    > konto. Jeśli chcesz mieć pewność to musisz poszukać historycznych
    I życze powodzenia :)

    KJ (któremu alior odpisał, że nie udzielają archiwalnych TOiP i
    regulaminów)

    Live free or die.

  • 25. Data: 2013-02-14 09:51:07
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu środa, 13 lutego 2013 23:10:59 UTC+1 użytkownik osa napisał:

    > O ile mnie pamięć nie myli to konieczność informowania 2 miesiące przed
    > została wymuszona na bankach później, niż wprowadzenie opłaty za konto.

    Tak, w tej części ustawa weszła w życie w październiku 2012 r.

    --
    Olgierd
    http://legeartis.org.pl

  • 26. Data: 2013-02-14 10:41:43
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Bank postąpił zgodnie z regulaminem który zaakceptowałeś więc odpuść Sobie to 8 zł,
    zamknij konto i tyle.
    > To że nie logowałeś się na konto nie ma nic do tego. Równie dobrze mógłbyś napisać
    że nie masz obowiązku czytania maili czy zaglądania do skrzynki pocztowej przed
    domem.

    A co w przypadku gdy niektórzy klienci w ogóle nie korzystają z dostępu
    internetowego? Tych też skubnęli. Wyższa ........ Bankowości.

    http://samcik.blox.pl/html