  • Data: 2008-12-15 16:50:59
    Temat: [Alior] oprocentowanie ROR
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziś przy okazji składania reklamacji w CF mBanku otworzyłem sobie rachunek
    w PLN w Aliorze.

    Zastanawia mnie jednak to, że w miejscu "oprocentowanie na dzień podpisania
    umowy" na umowie mam wpisaną kreskę i konsekwentnie w internecie też widzę
    oprocentowanie rachunku 0%, a powinno być zgodnie z tabelą 0,10%. Czy to
    nowy ficzer czy tez jest to winą zerowego salda rachunku? Jak macie u
    siebie?

    Nazwa tego rachunku na umowie (w rubryce wariant rachunku) brzmi u mnie:
    "Rachunek ROR Konto Free", przyznam, że fajnie, choć takiej nazwy nie widzę
    w TOiP.

    marekz