  • Data: 2009-05-05 21:12:32
    Temat: Alior - rachunek z lokatą nocną - przemyślenia
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Według moich obliczeń (już trochę późno więc może być źle :)

    Oprocentowanie 6,5% dla połowy środków przez noc (czyli połowę dnia).
    Wobec tego : kwota x 6,5% /liczba dni w roku/2 = kwota odsetek
    dziennych. Dobrze to liczę ?

    Czyli trzeba mieć trochę ponad 1k PLN miesięcznie aby koszt posiadania
    karty wyszedł na zero.

    Mimo wielu trudności nadal zastanawiam się nad tym kontem. O ile z
    perspektywy Warszawy, gdzie euronetów, BZWBK i innych jest cała masa o
    tyle podczas ostatniego weekendu majowego okazało się, że w mniejszych
    miejscowościach jest już zupełnie inaczej :) Dodatkowo na rachunku
    bieżącym (Multibank, a więc oprocentowanie 0%) zawsze trzymam jakąś tam
    kwotę (z reguły więcej niż 1k PLN) na ewentualną wypłatę
    gotówki/przelew, więc równie dobrze mógłbym to trzymać w Aliorze, gdzie
    samo by na siebie zarobiło, a dodatkowo w bonusie miałbym wszystkie
    bankomaty bezpłatne.

    Dobrze kombinuję ? :)

    W bonusie stwierdziłem, że cały ten Aquarius jest od czapy, bo na
    ichniejszym Multimaxie mam mniejszy % niż na eMax+ w mBanku :)

    --
    Mithos