  • 11. Data: 2008-08-27 14:30:09
    Temat: Re: Alior - trzecia ankieta :)
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Sie, 16:24, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Mam. Nie uzywam. Zamykam (oprocentowanie chyba 13,9% co jednak przy
    > niewielkich kwotach ma niewielkie znaczenie), bo nie chce placic za
    > wznowienie.

    A ja wole miec.
    Dlatego podalem koszty pakietu zawierajacego wymienione powyzej,
    potrzebne mi uslugi.
    Konto z bezplatnymi bankomatami wybralem akurat z innych przyczyn
    (miedzy innymi koszt kredytu + bezplatnosc konta w marmurku) ale bonus
    bankomatowy przydaje mi sie - jestem bardziej mobilny jesli chodzi o
    korzystanie z bankomatow, np zaczalem korzystac z pobliskiego
    bankomatu ING, ktory mam po drodze z pracy.

  • 12. Data: 2008-08-27 14:39:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > A ja wole miec.
    > Dlatego podalem koszty pakietu zawierajacego wymienione powyzej,
    > potrzebne mi uslugi.

    Ten kredyt odnawialny to dostales za darmo na zawsze ? Ja w Multibanku
    na pierwszy rok dostalem za darmo, ale kolejne juz platne.

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2008-08-27 18:44:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Mithos pisze:

    > Ten kredyt odnawialny to dostales za darmo na zawsze ? Ja w Multibanku
    > na pierwszy rok dostalem za darmo, ale kolejne juz platne.

    Nie za darmo.
    Wliczylem roczne koszty odnowien w podana "wycene" pakietu posiadanych
    uslug.

  • 14. Data: 2008-08-27 20:06:20
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 27 Aug 2008 16:13:36 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Chyba nie są, bo ja też tak wybrałem z myślą o Multi. :-)

    Ja też wybrałem, ale tak bardziej ogólnie, bo to prawie ból wszystkich
    banków i nie tylko, że promocję i lepsze oferty mają nowi klienci a
    starzy skoro już tyle są i siedzą to nic im nie będzie ;)
    Może w sumie to i dobrze, bo ciągle szukamy i ciągle uczymy się czegoś
    nowego.

    Xenocide

  • 15. Data: 2008-08-27 20:10:42
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 27 Aug 2008 16:14:59 +0200, Mithos napisał(a):

    > Aczkolwiek
    > faktycznie moze to i fajna sprawa miec wszystkie bankomaty darmowe, tym
    > niemniej jak sobie policze to 50zl rocznie co daje 10 wyplat z obcych
    > bankomatow, to jednak bardziej korzystne wydaje sie to co mam teraz (bo
    > tylko raz w zyciu pobralem pieniadze z obcego bankomatu).

    A ja ci powiem, że też tak myślałem, bo w sumie zawsze się ten Euronet,
    C4Y albo BZWBK znajdzie. Dopiero jak zacząłem korzystać, to poczułem ten
    komfort - po prostu szukam najbliższego bankomatu w zasięgu wzroku i nie
    wnikam co to i kogo. Teraz to już bym się nie mógł przerzucić na wersję
    wcześniejszą nie wszystkie darmowe ;) Jakby AB wszedł z taką ofertą to
    wchodzę chociaż powiem, że na Nordea nie mam co zbytnio narzekać.

    Xenocide

  • 16. Data: 2008-08-27 20:54:12
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
> [...]
    > wcześniejszą nie wszystkie darmowe ;) Jakby AB wszedł z taką ofertą to
    > wchodzę chociaż powiem, że na Nordea nie mam co zbytnio narzekać.

    Ja to mam raczej taki problem, ze mam za duzo gotowki i musze z tym
    biegac do wplatomatu... Natomiast wieksze kwoty tak czy inaczej place
    KK, bo jakos nie mam checi nosic grubszej gotowki przy sobie. Tak wiec
    dla mnie bezprowizyjne bankomaty to taki dodatek, bez ktorego moge zyc.

    Aczkolwiek zdaje sobie sprawe, ze gdybym tego sprobowal to bym pozniej
    mial problem sie odzwyczaic, wiec wole nie probowac :)

    --
    Mithos

  • 17. Data: 2008-08-27 20:55:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Mithos pisze:
> [...]
    >
    > Aczkolwiek zdaje sobie sprawe, ze gdybym tego sprobowal to bym pozniej
    > mial problem sie odzwyczaic, wiec wole nie probowac :)

    Ja z kolei wyplacam przewaznie kwoty 50 i mniej zl jednorazowo -
    zwlaszcza to mniej, za wyjatkeim BZWBK trudno zrealizowac, zwlaszcza w
    Euronetach ;)

    Place wszedzie rowniez KK.

  • 18. Data: 2008-08-27 21:01:04
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Ja z kolei wyplacam przewaznie kwoty 50 i mniej zl jednorazowo -
    > zwlaszcza to mniej, za wyjatkeim BZWBK trudno zrealizowac, zwlaszcza w
    > Euronetach ;)

    Mi sie nie chce wyplacac, wiec wyplacam raz na miesiac kilkaset PLN i
    tyle mam.

    > Place wszedzie rowniez KK.

    A ja ostatnio czesto place gotowka.

    --
    Mithos

  • 19. Data: 2008-08-27 21:02:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Mithos napisał(a):
    > A ja ostatnio czesto place gotowka.

    W sensie mniejsze kwoty tak do 100 PLN. Pewnie sie to zmieni jak
    zdecyduje sie pozostac z KK w Multibanku i bede musial znowu wykrecic
    120 zakupow rocznie (a chcialbym to zrobic znacznie szybciej).

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2008-08-27 21:04:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Mithos pisze:
    > krzysztofsf napisaĹ?(a):
    >
    > Mi sie nie chce wyplacac, wiec wyplacam raz na miesiac kilkaset PLN i
    > tyle mam.

    > A ja ostatnio czesto place gotowka.

    I to razem wziete oznacza, ze jesli ja bynm stwierdzil, ze lubie wysokie
    rude, a Ty, ze niziutkie czarnulki, to nie musimy nawzajem sie
    przekonywac, co lepsze, tylko nawiazywac znajomosci zgodnie z preferencjami.