eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior - wazelina ;)Alior - wazelina ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!not-for-mail
    From: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Alior - wazelina ;)
    Date: Sat, 07 Feb 2009 12:56:30 +0100
    Organization: WSISiZ
    Lines: 45
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
    Message-ID: <gmjsta$ubj$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 2001:470:9847::1
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1234007786 31091 2001:470:9847::1 (7 Feb 2009
    11:56:26 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 7 Feb 2009 11:56:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:473480
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Tak patrzę, to wszyscy marudzą, że Alior taki, Alior śmaki.

    Ja muszę przyznać, że od dawna nie miałem do czynienia z tak genialną
    obsługą klienta w oddziale. Wszystko odbywa się sprawnie, szybko,
    sympatycznie. Panie pomagają, szefowa oddziału praktycznie zawsze
    przywita klienta "w czym mogę służyć?" i przekieruje gdzie trzeba.
    Wszelkie wnioski i papiery są rozpatrywane starannie i ze świadomością,
    ze każdy klient jest inny (vide interpretacja zapytania do BIK). Co
    więcej, każda wątpliwość jest konsultowana telefonicznie, więc mogłem
    spokojnie donieść co trzeba. Ogólnie, czuje się, że człowiek jest
    obsługiwany a nie na odwal się.

    Samo konto i dostęp przez internet, to nieco okrojony interfejs z BPH.
    Brakuje mi natychmiastowego zaznaczaniu w historii operacji kartą
    (zmieniają się jedynie salda). Lokata nocna działa. Karta działa także.
    Wszystko przez www działa szybko, sprawnie.

    Przyznam, że naprawdę w porównaniu z hardkorem który miałem w Pekao i
    Millenium i mBanku to tutaj jest o klasę lepiej.

    Aha, ktoś podniósł larum, że jak to, nie drukują potwierdzenia wpłaty! G
    prawda. Drukują, pani powiedziała, że nawet pdfa może dać, a wydruk to
    żaden problem.

    W niecały tydzień roboczy zostałem obsłużony, przydzielono mi kredyt
    odnawialny (przenoszę z innego banku), dostałem KK.

    Jedno ale - widać niestety, że pracownicy byli szkoleni w dużym
    pośpiechu. Część rzeczy sprawia paniom problem, technika też miejscami
    zawodzi (np. te ekrany do podpisywania). Na szczęście, udało mi się
    naprowadzić panie na to, co powinny "kliknąć" żeby było dobrze.
    Osobiście uważam, że tak być nie powinno, no ale ... wszyscy się uczą :)

    Martwi mnie też wykonywanie poleceń przez klienta z konta użytkownika
    pracownika banku, jak dla mnie powinno to lecieć z nieuprzywilejowanego,
    ograniczonego do niektórych rzeczy. Przyznam, że logowanie przez www na
    stronę swojego "ex" banku żeby cośtam wydrukować w obecności pracownika,
    to nie jest najwyższa klasa zabezpieczenia ;)

    Ale ogólnie, dobre 9/10 wystawiam. Jestem zadowolony.

    Pozdr,
    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1