eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior z Syncem stają 54h, Meritum na wiekiAlior z Syncem stają 54h, Meritum na wieki
  • Data: 2015-10-13 19:09:47
    Temat: Alior z Syncem stają 54h, Meritum na wieki
    Od: mx <m...@o...pl.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Od 24 października br. (sobota, godz. 00:00) niedostępne będą systemy
    bankowości internetowej i mobilnej. Klienci nie będą mogli realizować
    przelewów, płatności internetowych ("Płacę z Alior Bankiem"), płatności
    BLIKIEM ani korzystać z innych usług bankowości elektronicznej.
    Niedostępne będą również usługi Kantoru Walutowego Online, Biura
    Maklerskiego oraz T-Mobile Usługi Bankowe. Bank nie będzie obsługiwał
    wniosków internetowych dotyczących sprzedaży produktów, płatności i
    sprzedaży ratalnej w Internecie i sklepach tradycyjnych.

    Działające w weekendy oddziały oraz placówki partnerskie Alior Banku,
    będą nieczynne lub dostępne tylko w trybie informacyjnym. Infolinia
    Banku pod numerem 19 502 będzie działać w trybie informacyjnym oraz
    przyjmować dyspozycje związane z zastrzeganiem kart.

    Przez cały okres niedostępności systemów bankowych Klienci będą mogli
    realizować transakcje kartami płatniczymi, w tym kartami walutowymi
    Kantoru Walutowego Online, tzn. płacić nimi w sklepach i punktach
    usługowych, a także wypłacać środki z bankomatów.

    Przywrócenie dostępu do systemów Alior Banku zaplanowane jest na
    poniedziałek 26 października br. na godz. 6:00. W tym dniu placówki
    banku zostaną otwarte o zwykłych porach.

    Ograniczenia w dostępie do usług Alior Banku od 24 X, godz. 00:00 do 26
    X, godz. 6:00
    Karty płatnicze i bankomaty Dostępne transakcje kartami
    oraz wypłaty z bankomatów
    Infolinia Dostępna w trybie informacyjnym
    + dyspozycje zastrzegania kart
    Placówki Niedostępne
    (wybrane w trybie informacyjnym)
    Systemy bankowości internetowej
    i mobilnej Niedostępne
    Kantor Walutowy Online Niedostępny
    Biuro Maklerskie Niedostępne
    T-Mobile Usługi Bankowe Niedostępne (oddziały, system bankowości
    internetowej i bankowość mobilna)
    Wnioski produktowe online Niedostępne
    Płatności internetowe ("Płacę z AB") Niedostępne
    Płatności BLIK Niedostępne
    Powiadomienia SMS Niedostępne

    Prosimy, aby uwzględnili Państwo w swoich planach niedostępność usług
    bankowych od 24 do 26 października br. Zachęcamy do wykonania wszelkich
    niezbędnych operacji z odpowiednim wyprzedzeniem.

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności i prosimy o wyrozumiałość. W
    przypadku pytań prosimy o kontakt z infolinią banku pod numerem 19 502.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1