  • 11. Data: 2010-12-06 15:36:34
    Temat: Re: Alior - zawyżona opłata za kartę
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-12-06 08:33, neoniusz pisze:

    > Blokada jest oczywiscie odwracalna. Zastrzezenie i zamkniecie nie. Mozna
    > sobie blokowac i odblokowywac ile razy sie chce.
    > Zeby oplata nie byla pobrana trzeba zablokowac i odblokowac. Wtedy karta
    > ma status "Do aktywacji".

    Ja tylko zwracam uwagę na jeden z zapisów regulaminu:

    W przypadku, gdy blokada nie zostanie usunięta w terminie 28 dni
    kalendarzowych od jej założenia, Karta zostaje automatycznie zamknięta.

  • 12. Data: 2010-12-06 15:43:07
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-12-05 21:04, neoniusz pisze:

    > Mnie w ogole nie pobral, bo jakis czas temu ja zablokowalem. Jak chce
    > wybrac z bankomatu, to po prostu ja sobie na chwile odblokowuje i
    > aktywuje, a pozniej znow blokuje. Dzieki temu nie ma oplaty za karte.
    > Ponadto, mimo ze karta jest zablokowana, bez problemu placi sie
    > PayPassem - wiadomo, off-line. A z PayPassa sporo korzystam.

    Dlaczego piszesz, że Payass = offline? IMHO nie ma takiej zależności.
    Np. po transakcjach Paypass w Żabce mam na rachunku blokady, a na slipie
    kod autoryzacji więc musiała być autoryzacja online. Po zakupach w
    McDonalds blokad na rachunku nie ma - więc tutaj ewidentnie transakcje
    są offline.

  • 13. Data: 2010-12-06 16:10:57
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-06 16:36, Wojciech Nawara pisze:
    > Ja tylko zwracam uwagę na jeden z zapisów regulaminu:
    >
    > W przypadku, gdy blokada nie zostanie usunięta w terminie 28 dni
    > kalendarzowych od jej założenia, Karta zostaje automatycznie zamknięta.

    Blokada, blokada, ale ja jej nie mam zalozonej. Ja na chwile zalozylem
    blokade po czym ja zdjalem. Blokady nie ma, ale karta nie jest aktywowana.

  • 14. Data: 2010-12-06 16:12:50
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-06 16:43, Wojciech Nawara pisze:
> [...]
    > kod autoryzacji więc musiała być autoryzacja online. Po zakupach w
    > McDonalds blokad na rachunku nie ma - więc tutaj ewidentnie transakcje

    Aha, myslalem, ze sa offline, bo - tak jak piszesz - z McDonalds zawsze
    transakcje pojawialy mi sie dopiero po kilku dniach.
    Mimo wszystko to ciekawe, ze za pomoca nieaktywnej karty mozna wyplacic
    pieniadze z bankomatu, prawda?

  • 15. Data: 2010-12-06 16:20:42
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-12-06 17:12, neoniusz pisze:

> [...]
    > transakcje pojawialy mi sie dopiero po kilku dniach.
    > Mimo wszystko to ciekawe, ze za pomoca nieaktywnej karty mozna wyplacic

    Prawda. Sprawdzę to z kartą zablokowaną i odblokowaną, ale nieaktywną.

  • 16. Data: 2010-12-06 16:23:52
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-06 17:20, Wojciech Nawara pisze:

    > Prawda. Sprawdzę to z kartą zablokowaną i odblokowaną, ale nieaktywną.

    Ja juz sprawdzilem dzis. W euronecie przeszlo bez problemu. Transakcja
    pojawila sie w historii rachunku, karta nadal ma status "Do aktywacji".

  • 17. Data: 2010-12-06 16:25:46
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-12-06 17:23, neoniusz pisze:

    > Ja juz sprawdzilem dzis. W euronecie przeszlo bez problemu. Transakcja
    > pojawila sie w historii rachunku, karta nadal ma status "Do aktywacji".

    No to reklamacja. Ale w ten sposób zepsujesz Twój patent na darmową
    debetówkę. ;-)

    Ja sprawdzę najpierw na zablokowanej.

  • 18. Data: 2010-12-06 16:33:59
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-06 17:25, Wojciech Nawara pisze:

    > No to reklamacja. Ale w ten sposób zepsujesz Twój patent na darmową
    > debetówkę. ;-)

    Mnie ten patent podrzucil znajomy konsultant z ich infolinii, wiec
    "problem" jest znany ;)
    Poza tym nie moga pobierac oplaty za nieaktywna karte. A ze nieaktywna
    karta dziala, to juz inna sprawa :)

  • 19. Data: 2010-12-06 18:35:24
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-06 17:33, neoniusz pisze:

    > Mnie ten patent podrzucil znajomy konsultant z ich infolinii, wiec
    > "problem" jest znany ;)
    > Poza tym nie moga pobierac oplaty za nieaktywna karte. A ze nieaktywna
    > karta dziala, to juz inna sprawa :)

    Po tych Waszych postach Alior szybko to naprawi, bo wiadomo, że na
    każdej grupie siedzi jakiś przedstawiciel-donosiciel, inaczej kablowicz.

    --
    animka

  • 20. Data: 2010-12-06 18:48:17
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-06 19:35, animka pisze:

    > Po tych Waszych postach Alior szybko to naprawi, bo wiadomo, że na
    > każdej grupie siedzi jakiś przedstawiciel-donosiciel, inaczej kablowicz.

    Gdyby umieli to juz by naprawili.