  • 21. Data: 2008-11-26 09:26:09
    Temat: Re: AliorBank - zakończenie konkursu
    Od: "m@rkop" <m...@g...com>

    On 25 Lis, 22:38, pwz <p...@j...pl> wrote:

    > Gorzej. W trakcie logowania:
    > "An internal server error occurred. Please try again later."

    U mnie taki błąd pojawił się kiedy wpisałem dwukrotnie pesel i dałem
    "wyślij". Ciekawe, czy pesel "wszedł" do ich systemu, czy kiszka..?
    Formularz rejestracyjny wypełniłem bez problemów.
    Pzdr

  • 22. Data: 2008-11-26 09:50:51
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    m@rkop <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > "wyślij". Ciekawe, czy pesel "wszedł" do ich systemu, czy kiszka..?
    > Formularz rejestracyjny wypełniłem bez problemów.

    Odśwież stronę jeszcze raz, pewnie powie, że 'pesel jest już w bazie',
    u mnie tak było po wystąpieniu tego błędu.

    a.

  • 23. Data: 2008-11-26 18:47:31
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik Bungiel napisal:
    > Czy pod Windowsem też nie można wpisać polskich znaków w ich genialnym
    > flashowym formularzu rejestracyjnym?

    Mozna, mozna - nie marudz ;)

    --
    pozdr.