  • 41. Data: 2010-03-30 14:42:00
    Temat: Re: Allegro Działanośc Bankowa
    Od: "jacko" <n...@m...mnie>

    > A w którym miejscu wymusza?

    No kalasznikowem przeciez. Nie widziales jak wymusili na tobie ostatnio?
    Skandal...

  • 42. Data: 2010-03-30 14:44:43
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    kris pisze:

    > A w którym miejscu wymusza?

    Wymusza akceptację tej formy płatności przez sprzedających. Tak lepiej?

  • 43. Data: 2010-03-30 15:36:29
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > ale sprzedajacy ma obowiazek taka wplate przyjac zmuszajac sie tym samym do
    > niedysponowania zarobiona kasa przez minimum 3 dni robocze.

    tylko, ze mozna wybrac reczny przelew kasy z PzA i mozliwe jest
    uzyskanie kasy (z PzA) nawet w tym samym dniu co zaplata za towar
    poza tym niektorzy piszą w opisie, że wysylka po zaksięgowaniu kasy na
    ICH KONCIE bankowym czyli jezeli kasa z PzA po 3 dniach to wysylka tak samo

    generalnie PzA bardzo mi odpowiada jako kupujacemu, bo moge placic
    karta, ale obowiam sie, ze za chwile ta darmowa i obowiazkowa opcja
    zmieni sie w platną i obowiazkowa ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 44. Data: 2010-03-30 15:44:23
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > tylko, ze mozna wybrac reczny przelew kasy z PzA i mozliwe jest uzyskanie
    > kasy (z PzA) nawet w tym samym dniu co zaplata za towar

    Owszem mozna zlecic recznie wyplate , ale pomiedzy zmiana ze statusu
    rozpoczeta (czyli zlecenie)
    a zakonczona (czyli wykonany przelew) mija kolo 3 dni.
    NIGDY nie uzyskalem w tym samym dniu pieniedzy, a mam ustawiona automatyczna
    wyplate i zawsze nawet przed
    automatem zlecam te wyplate samodzielnie.,

    > generalnie PzA bardzo mi odpowiada jako kupujacemu,

    nie watpie, to tez zawsze je udostepnialem, ale nie o to pytalem

    P.

  • 45. Data: 2010-03-30 15:52:12
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > wyplate i zawsze nawet przed
    > automatem zlecam te wyplate samodzielnie.,

    jeszcze w ten sposob nie otrzymalem kasy, bo zawsze kupujacy placili
    normalnym przelewem, bazowalem na tym co ludzie pisza w Cafe; poza tym
    jak placilem w ten sposob to w zasadzie zawsze status zmienial sie na
    zakonczono max po kilku minutach, jezeli masz inaczej to troche
    niefajne, w kazdym razie mozesz informowac kupujacych, ze wysylasz po
    zaksiegowaniu kasy na swoim koncie ;-)

    > nie watpie, to tez zawsze je udostepnialem, ale nie o to pytalem

    wiem, ale PzA chyba lepiej wyglada od strony kupujacego niz sprzedajacego

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 46. Data: 2010-03-30 16:52:13
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 30 Mar 2010 17:44:23 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):
    > Owszem mozna zlecic recznie wyplate , ale pomiedzy zmiana ze statusu
    > rozpoczeta (czyli zlecenie)
    > a zakonczona (czyli wykonany przelew) mija kolo 3 dni.

    Czy te statusy są takie same jak u kupującego? Bo mi się jeszcze nie
    zdarzyło, by przy płaceniu za pomocą PzA status płatności zmienił się na
    "zakończona" później niż po godzinie, a z reguły niemal od razu po wpisaniu
    danych karty albo puszczeniu mtransferu dostaję maila "twoja wpłata została
    przekazana na konto sprzedawcy".

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 47. Data: 2010-03-30 16:57:51
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 30 Mar 2010 16:28:13 +0200, Robert Kois napisał(a):
    > Dla większości klientów jest to wygodne (dla sprzedających pewnie też).
    > Ale nie martw się to długo nie potrwa, wprowadzą opłaty i obowiązek zdejmą.

    Czy ja wiem? Prowizje mają wysoko powyżej tego co trzeba płacić pośrednikom,
    a podejrzewam że płacący kartami to jednak mniejszość ("bo to takie
    niebezpieczne podawać obcemu numer karty" :). Podejrzewam że PzA przyczynia
    się do wzrostu obrotów allegro - bo ludzie nie chcą czekać ileśtam aż
    przelew łaskawie dojdzie (albo szukać sprzedawcy z kontem w ich banku) i
    dodatkowo na przesyłkę, a przy PzA wiedzą że zakupiony przedmiot mogą dostać
    do 24h. No i jak by nie patrzeć - nieliczni którzy chcą jednak płacić kartą,
    mogą to bez problemu zrobić :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 48. Data: 2010-03-30 17:24:43
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > tylko, ze mozna wybrac reczny przelew kasy z PzA i mozliwe jest uzyskanie
    > kasy (z PzA) nawet w tym samym dniu co zaplata za towar

    mozna co najwyzej uzyskac natychmiastowe zlecenie wyplaty ale nie kase, kasa
    przyjdzie po jakims czasie.
    mimo wszystko mi sie to na razie podoba ;)

  • 49. Data: 2010-03-30 17:45:39
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

> [...]
    > w kazdym razie mozesz informowac kupujacych, ze wysylasz po zaksiegowaniu

    mi sie jednak wydaje ze mylisz stare platnosci allegro z płace z allegro :)
    przy tamtych platnosciach rzeczywiscie kiedy zlecono wtedy byl robiony
    dlatego teraz wydaje sie to mocno podejrzane.

  • 50. Data: 2010-03-30 17:46:47
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

> [...]
    > wpisaniu
    > danych karty albo puszczeniu mtransferu dostaję maila "twoja wpłata

    nie, u kupujacego odrazu bo pieniadze sa ja 'moim koncie' w systemie
    platnosci, no czasem sie zdarza ze
    pojawia sie po 2 dniach ale tu obstawiam niezamierzony blad techniczny