-
1. Data: 2007-11-27 06:09:28
Temat: Allekarta ciag dalszy...
Od: "Aga" <a...@o...pl>
Użytkownik "Aga" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:fh3t2n$moi$1@serwus.bnet.pl...
> W koncu zadzwonili do mnie, potwierdzili dane, dostalam decyzje pozytywna
> i
> udalam sie do banku. Tam Pani nagle wyskoczyla z zaswiadczeniem o
> zarobkach,
> wiec mowie jej ze nie trzeba bylo. Uslyszalam tylko jak mowila do siebie
> pod
> nosem: aha do 5000 nie trzeba zaswiadczenia :)
> Ale i tak nadal nic nie zalatwilam gdyz do domu PINu nie dostalam, a z nim
> dopiero mam sie udac do banku.
> Pozdrawiam
>
> to bylo 9 listopada...
PINu nie dostalam wiec wczoraj dzwonie do nich i kobieta oburzona ze ja
musze przyjsc do banku i podpisac oswiadczenie. Zatem moje pytanie: dlaczego
gdy bylam 9tego to mnie odeslano kwitkiem.
Paniusia w centrali nie odpowiada za to co mi ktos powiedzial w oddziale...
Dzis ide do banku.... :[
-
2. Data: 2007-11-27 19:16:51
Temat: Re: Allekarta ciag dalszy...
Od: "Aga" <a...@o...pl>
> Dzis ide do banku.... :[
>
Byłam w banku - tak w tym samym o którym mowa we wniosku.... Niestety moich
danych nie posiadaja w komputerze :-)
-
3. Data: 2007-11-27 19:40:12
Temat: Re: Allekarta ciag dalszy...
Od: Markus Sprungk <m...@g...com>
Aga napisał(a):
> Byłam w banku - tak w tym samym o którym mowa we wniosku.... Niestety moich
> danych nie posiadaja w komputerze :-)
Normalka. WBK tak ma
U mnie inny kwiatek. Zmieniłem numer telefonu komórkowego w oddziale bo
przecież inaczej się nie da i pomimo tego, że kody przychodzą na nowy
numer, w ustawieniach konta jest ciągle informacja o starym numerze. Dałem
sobie już spokój, bo ile można?
Musisz się przyzwyczaić do specyficznego traktowania klienta w WBK. Ciekawe
czy tak samo obsługują tego klienta, o którym mowa w reklamach :)))))
--
Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
ICQ: 79050392 m...@g...com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
-
4. Data: 2007-11-27 20:55:40
Temat: Re: Allekarta ciag dalszy...
Od: krzysztofsf <k...@w...pl>
On 27 Lis, 20:16, "Aga" <a...@o...pl> wrote:
> > Dzis ide do banku.... :[
>
> Byłam w banku - tak w tym samym o którym mowa we wniosku.... Niestety moich
> danych nie posiadaja w komputerze :-)
Ale zycie byloby bez tego nudne :)))
racje ma swen, ze za prl-u bylo lepiej. Podobne emocje i atrakcje
czlowiek przezywal przy kazdej wizycie w spozywczym czy przemyslowym,
gdzie mieli rzucic zarowki ;)
-
5. Data: 2007-11-28 06:14:03
Temat: Re: Allekarta ciag dalszy...
Od: "Aga" <a...@o...pl>
> Musisz się przyzwyczaić do specyficznego traktowania klienta w WBK.
> Ciekawe
> czy tak samo obsługują tego klienta, o którym mowa w reklamach :)))))
Nie, nie dzisiaj Pani z WBK ma mi oddzwonic i jaka by nie byla odpowiedz to
ja powiem: dziekuje ale juz nie jestem zainteresowana :-)
Ilez mozna robic klienta w bambuko....
-
6. Data: 2007-11-28 20:55:11
Temat: Re: Allekarta ciag dalszy...
Od: "Aga" <a...@o...pl>
> Nie, nie dzisiaj Pani z WBK ma mi oddzwonic i jaka by nie byla odpowiedz
> to ja powiem: dziekuje ale juz nie jestem zainteresowana :-)
> Ilez mozna robic klienta w bambuko....
oczywiscie, dzisiaj pani dzwonila, ze moje dane sie znalazly...
i czy bylabym tak uprzejma i przyniosla do banku zaswiadczenie o
zarobkach... :O