eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAllekarta ciag dalszy...Re: Allekarta ciag dalszy...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Markus Sprungk <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Allekarta ciag dalszy...
    Date: Tue, 27 Nov 2007 20:40:12 +0100
    Organization: Polska-Katowice
    Lines: 24
    Message-ID: <1eawmdsdmkk90.13a7hrelvd15j$.dlg@40tude.net>
    References: <figcbb$ell$1@serwus.bnet.pl> <fihqh1$ou5$1@serwus.bnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: hu36.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1196192457 8560 80.53.98.36 (27 Nov 2007 19:40:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Nov 2007 19:40:57 +0000 (UTC)
    X-Allegro: msprungk
    X-User: msprungk
    X-Swistak.pl: msprungk
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.41pl Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:431118
    [ ukryj nagłówki ]

    Aga napisał(a):


    > Byłam w banku - tak w tym samym o którym mowa we wniosku.... Niestety moich
    > danych nie posiadaja w komputerze :-)

    Normalka. WBK tak ma

    U mnie inny kwiatek. Zmieniłem numer telefonu komórkowego w oddziale bo
    przecież inaczej się nie da i pomimo tego, że kody przychodzą na nowy
    numer, w ustawieniach konta jest ciągle informacja o starym numerze. Dałem
    sobie już spokój, bo ile można?

    Musisz się przyzwyczaić do specyficznego traktowania klienta w WBK. Ciekawe
    czy tak samo obsługują tego klienta, o którym mowa w reklamach :)))))




    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1