  • 11. Data: 2008-05-07 21:41:38
    Temat: Re: Allekarta kredytowa
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fvt46p$4qs$1@inews.gazeta.pl, *ra9om1ak* wrote:

    > W jaki sposob ? To konto oszczednosciowe ?

    Przelewasz limit na ko, w razie potrzeby stamtd wyplacasz kaske. A jak tam
    lezy to procentuje ;-)
    Przy 5kPLN ktore dostajesz na oswiadczenie to wystarczy potrzymac 4 miechy i
    oplata odrobiona.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 12. Data: 2008-05-07 22:31:15
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > lezy to procentuje ;-)
    > Przy 5kPLN ktore dostajesz na oswiadczenie to wystarczy potrzymac 4 miechy

    ale karte musisz przeciez splacic nieco wczesniej niz po 4 miesiacach...w
    ten sposób możesz mieć kasę (5kzł) przez 54 dni,

    żeby 58 zł się zwróciło musisz wykonać taką operację 2x (oprocentowanie
    konta 5%) - 6 zł na opłaty za przelewy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2008-05-07 22:46:11
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 07 May 2008 22:22:20 +0200, Mithos napisał(a):

    > Mi raczej chodzilo wlasnie o te punkty PayBack. Aczkolwiek jak ktos mowi
    > o banku beton to nic dobrego z tego chyba nie bedzie (vide ING) i
    > odchodzi mi chec na testowanie.

    Posiadam jeszcze allekk tylko dlatego, że nie chce mi się iść do
    oddziału. Owszem PB jest fajnym programem i jak to już kilka razy na
    grupie powtarzałem IMO najlepszym w .pl do kart kredytowych. Podgląd
    przez www też ujdzie chociaż 3D secure to jakaś farsa. Ale to wieczne
    załatwianie wszystkiego w oddziale potrafi złamać każdego. Poza tym
    reklamacje - nie można złożyć przez partyline tylko co? Wizyta w
    oddziale! W ogóle partyline to też jakieś z innej epoki nieco. Generalnie
    to raczej mocno bym się zastanowił czy warto.

    Xenocide

  • 14. Data: 2008-05-07 23:22:06
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > oddziale! W ogóle partyline to też jakieś z innej epoki nieco. Generalnie
    > to raczej mocno bym się zastanowił czy warto.

    ale po co chodzisz do oddzialu z tą kartą?
    bylem raz podpisac umowe i wiecej mnie tam nie widzieli, z ubezp.
    zrezygnowalem tel. a reklamacji skladac nie musialem wiec korzystam z karty
    i oddzialu nie odwiedzam

    ps
    jak mialem problem z inna kk bzwbk to napisalem emila do rzecznika klienta,
    po ok. 2 tygodniach dostalem odp. listem poleconym! wszystko wyjasnili,
    przeprosili i zwolnili z oplaty za karte w drugim roku bez wzgledu na obroty

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2008-05-08 07:13:49
    Od: Tomasz Tybulewicz <t...@w...pl>

    Mithos pisze:
    > Czy jest to karta wypukla ? Jak jest z jej trwaloscia ?

    Wypukła. Po tygodniu w przegródce w portfelu nie miała już farby na
    wypukłościach budząc zdziwienie sprzedawców.

    Drugie zdziwienie gdy przejechanie paskiem nie działa i trzeba włożyć
    chipa ;)

    > Interesujace sa te przelewy po 3 zl (rozumiem, ze moge wszystko przelac
    > na swoje konto osobiste). Punkty PayBack tez sie od takiego przelewu
    > naliczaja ?

    Nie sprawdzałem. Jeszcze.
    Z regulaminów wynika że powinny.

    > Jakies inne wrazenia z uzywania tego typu karty ?

    PB ładnie rosną, choć czasem mają lagi w ich naliczaniu.

    Tomek
    --
    Tomasz Tybulewicz - programista PHP
    http://tybulewicz.com/

  • 16. Data: 2008-05-08 07:26:31
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Wypukła. Po tygodniu w przegródce w portfelu nie miała już farby na
    > wypukłościach budząc zdziwienie sprzedawców.

    fakt, czarnych cyfr na czarnym tle nie widac

    > Drugie zdziwienie gdy przejechanie paskiem nie działa i trzeba włożyć
    > chipa ;)

    to juz standard, ale sprzedawcy sie nie dziwia

    > Nie sprawdzałem. Jeszcze.
    > Z regulaminów wynika że powinny.

    raczej nie, tylko platnosci bezgotowkowe

    > PB ładnie rosną, choć czasem mają lagi w ich naliczaniu.
    nie jest zle, lagi byly przy punktach z orange..

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2008-05-08 16:49:39
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 08 May 2008 01:22:06 +0200, RobertS napisał(a):

    > ale po co chodzisz do oddzialu z t kart? bylem raz podpisac umowe i
    > wiecej mnie tam nie widzieli, z ubezp. zrezygnowalem tel. a reklamacji
    > skladac nie musialem wiec korzystam z karty i oddzialu nie odwiedzam

    A zapytałem kiedyś kontrolnie co trzeba zrobić aby podnieść limit (po
    jakiś 6 m-c używania) nowe zaświadczenie i do oddziału. Chciałem mieć
    możliwość robienia przelewów, bo mimo że przy składaniu wniosku o kk
    zaznaczyłem opcję to jednak jej nie miałem - do oddziału. Wybrałem
    wyciągi elektroniczne, których tak naprawdę nie ma - tylko to co widać
    przy opcji "zestawienie transakcji" - jak chcesz mieć znowu papierowe,
    wiadomo, do oddziału. Pewnie zamknięcie kk także musi się odbyć w
    oddziale, no bo jak inaczej ;)

    Xenocide

  • 18. Data: 2008-05-08 20:33:27
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > przy opcji "zestawienie transakcji" - jak chcesz mieć znowu papierowe,
    > wiadomo, do oddziału. Pewnie zamknięcie kk także musi się odbyć w

    tak jak piszesz, wszystkie ww. operacje odbywają sie w placowce (zamkniecie
    rowniez), ale rzadko mi sie zdarza, abym zmienial parametry kk, ktora juz
    posiadam...czesto latwiej wyrobic nową, dlatego tez do placowki nie chodze
    (przez 7 lat dzien w dzien tam chodzilem wiec mam juz dosc!)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 19. Data: 2008-05-09 10:17:22
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski wrote:

    > Pewnie zamknięcie kk także musi się odbyć w
    > oddziale, no bo jak inaczej ;)

    Jak to jak inaczej?

    Wysyłasz poleconym pismo o treści "niniejszym wypowiadam umowę nr. XXXXXXX
    z dnia XXXXX .....".

    p. m.

  • 20. Data: 2008-05-10 12:23:31
    Od: Ja_Nul^ <j...@o...pl>

    RobertS wrote:

    > limit zwalniajacy z oplaty to 12kzl rocznie, ale jak ktos ma >9kzl to
    > rozniez jest szansa, ze zwolnia zwlaszcza jak sie zagrozi rezygnacja z kk

    Rozumiem, że przelewy się do niego nie wliczają, bo gdyby sie wliczały
    raczej nie byłoby problemu z jego wyrobieniem?

    --
    ."" ""
    |oo Pozdrawiam GyGy:1314046 oo|