eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAmex - MilleAmex - Mille
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!fu-berlin.de!newsfeed01.chello.at!ne
    wsfeed02.chello.at!news.chello.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 11 Dec 2005 18:53:00 -0500
    From: cycek <c...@n...onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.6) Gecko/20050324
    Linspire/1.6-5.1.0.50.linspire2.33
    X-Accept-Language: en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Amex - Mille
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    Message-ID: <68430$439c6781$540adbe9$12367@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 30
    NNTP-Posting-Host: 84.10.219.233 (84.10.219.233)
    NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Dec 2005 18:53:05 +0100
    X-Trace: 68430439c6781f1af7e4c12367
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:371722
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    chcialbym prosic o informacje uzytkownikow tytulowej karty. Otoz jakis
    czas temu zlozylem przez Internet wniosek o Amexa. Po 2 dniach zadzwonil
    do mnie ktos z banku i oswiadczyl mi, ze wstepna decyzja jest pozytywna
    i ze musze udac sie do oddzialu aby zlozyc wymagane dokumenty. Poniewaz
    ubiegalem sie o karte na podstawie przeniesienia z innego banku sprawa
    byla dosc prosta. Zabralem ze soba wyciagi poszedlem do najblizszego
    oddzialu. Jednakze procedura przyjmowania dokumentow byla dla praconikow
    tego oddzialu chyba obca, ale po konsultacjach oswiadczono mi, ze
    potrzebuja kopie wyciagow oraz moj dowod osobisty. Zapytalem czy nie
    musze niczego podpisywac, oswiadczono mi, ze nie musze. Dowiedzialem
    sie, ze cala procedura bedzie trwac ok 2 tygodni i zebym sie nie
    niecierpliwil. Jak bedzie decyzja to ktos mnie o niej powiadomi. No,
    wiec spokojnie sobie czekalem... jeden tydzien.... drugi... pod koniec
    trzeciego zdecydowalem, ze zadzwonie na infolinie i dowiem sie czy w
    mojej sprawie cos sie dzieje. Jak pomyslalem tak tez zrobilem. Uzyskalem
    odpowiedz, ze procedura zostala zakonczona a karta z wnioskowanym przeze
    mnie limitem przyznana. Zapytalem co dalej. Dostalem odpowiedz, ze mam
    isc do oddzialu. Niestety pani z infolinii nie umialal mi odpowiedziec
    czy mam czekac az przyjdzie do mnie jakas korespondencja (np. karta lub
    PIN) i dopiero po jej otrzymaniu udac sie do oddzialu. Stad tez pytanie
    do Was. Jak ze strony klienta wyglada ten proces? Wg. mnie podczas
    pierwszej wizyty powinienem podpisac umowe. Czy, poniewaz to sie nie
    stalo, teraz mam isc do oddzialu i czekac kolejne 2 tygodnie na karte?
    Czy moze karta jest juz w oddziale i odbiore ja odrazu po podpisaniu
    umowy? Dla mnie najdziwniejsze jest, ze nikt z banku nie staral sie ze
    mna kontaktowac. Czyzby oszczedzali na polaczeniach telefonicznych? ;)

    Pozdrawiam
    cyc

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1