    From: Tom <b...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Amex w millennium
    Date: Wed, 11 Aug 2004 13:05:12 +0200

    Witam wszystkich,

    postanowilem ostatnio, ze miloby bylo miec druga karte zapasowa do
    wyjazdow za granice (moja primary to Visa Credit w Multibanku).
    W zwiazku z tym, ze posiadam jako drugie konto ror w millennium, zlozylem
    wniosek o owa karte.

    Wnioskowalem o 2000 limitu, moje dochody to 2700 NETTO miesiecznie, umowa
    (etat) na czas nieokreslony w dosyc duzej firmie (2500 pracownikow),
    pracuje jako specjalista, koncze studia i mam 23 lata.
    Pani w oddziale zapewnila mnie, ze to formalnosc, spelniam wszelkie
    wymogi.

    Odpowiedz z centrali - odmowa wydania karty. Przyczyna: klient z grupy
    wysokiego ryzyka. Oddzial sie odwolal od decyzji (bardzo mile panie w
    mojej placowce millennium), ale centrala byla nieugieta.
    Nie mam zadnych kredytow w zadnym banku, raz bralem raty w lukasie dla
    kolegi (2k na komputer), splacone bez problemu. W multi karte mam pod
    lokate (jako student nie mam uregulowanego woja, ale milennium tego nie
    wymaga).
    Pani powiedziala, ze prawdopodobnie jestem "za mody" - stad to ryzyko...

    Moje pytanie jest nastepujace: czy naprawde moj wiek jest tu przeszkoda?
    System multibanku zaliczyl mnie do klientow "rozwojowych" :)

    Pozdrawiam,
    Tom