  • 21. Data: 2011-03-25 10:02:04
    Temat: Re: Amibroker strzałki - explore.
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    >> To samo, ale nie tak ładnie ;)
    >
    > :).

    No to tym bardziej nie ma co, żebym starał się objaśniać:)

  • 22. Data: 2011-03-25 10:15:07
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 11:02:04 +0100, skippy napisał(a):

    > No to tym bardziej nie ma co, żebym starał się objaśniać:)

    O co chodzi? co ja znowu źle zrobiłem? :(

  • 23. Data: 2011-03-25 10:22:04
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > O co chodzi? co ja znowu źle zrobiłem? :(

    przecież lepiej objaśniłeś, a ja wiem że sie nie nadaje na nauczyciela
    irytuje mnie niewiedza nauczonego czyli bylbym zlym nauczycielem

  • 24. Data: 2011-03-25 10:40:14
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 11:22:04 +0100, skippy napisał(a):

    > przecież lepiej objaśniłeś, a ja wiem że sie nie nadaje na nauczyciela
    > irytuje mnie niewiedza nauczonego czyli bylbym zlym nauczycielem

    Mogłem pomóc to pomogłem. Jestem chory i marudny. Nie mam juz sily gapic
    sie monitor i obserwowac sreberko. Na akcjach tez jakaś kaszana. Zrób coś
    skippy kup jakies futy albo co? Tak nie może być ze sie to mieli i mieli ;(

  • 25. Data: 2011-03-25 10:44:55
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > skippy kup jakies futy albo co? Tak nie może być ze sie to mieli i mieli

    no to L pod wybicie z krotkim stopem

  • 26. Data: 2011-03-25 10:47:36
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 11:44:55 +0100, skippy napisał(a):

    > no to L pod wybicie z krotkim stopem

    Eee widze ze nie zatrząsłeś rynkiem ;)

  • 27. Data: 2011-03-25 10:48:01
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Eee widze ze nie zatrząsłeś rynkiem ;)

    200 koni to za mało

    ;)))

  • 28. Data: 2011-03-25 10:48:54
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 11:48:01 +0100, skippy napisał(a):

    > 200 koni to za mało
    >
    > ;)))

    Nie wiem o czym piszesz ale OK ufam Ci ;)

  • 29. Data: 2011-03-25 10:49:30
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Nie wiem o czym piszesz ale OK ufam Ci ;)

    nie wiesz co to konie?
    1 koń = 1 kontrakt FW20:)

  • 30. Data: 2011-03-25 10:51:29
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 11:49:30 +0100, skippy napisał(a):

    > nie wiesz co to konie?
    > 1 koń = 1 kontrakt FW20:)

    Zgłupiałeś? 200 kontraktow na L, to cie zabije !