  • 1. Data: 2009-09-10 08:10:37
    Temat: DZ Polska i OSMIESZANIE GIELDY
    Od: k...@p...onet.pl

    za takie a nie inne notowania i osmieszanie naszej gieldy odpowieda pan
    Sobolewski, pewnie nie tylko....
    Jak mozna dopuszczac do emisji 22 790 000 akcji po 3 zl tylko dla glownego
    wlasciciela tylko po to by tych co maja np 0,02% akcji-notowanych obecnie po
    30 zl calkowicie zmarginalizowac?
    kroovka

    jesli jest inaczej to przeprosze tez na tym forum.

  • 2. Data: 2009-09-10 08:30:00
    Temat: Re: DZ Polska i OSMIESZANIE GIELDY
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > jesli jest inaczej to przeprosze tez na tym forum.
    a za prognoze dra drozapolu "... 44 -> sky" juz przepraszales? bo mi chyba jakos
    umklo...

  • 3. Data: 2009-09-10 09:10:24
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > 30 zl calkowicie zmarginalizowac?
    > kroovka
    >
    > jesli jest inaczej to przeprosze tez na tym forum.

    Nie bardzo rozumiem na czym to ośmieszanie ma polegać. Poważna instytucja
    powinna kierować się poważnymi zasadami, takimi aby nie można jej było w
    najmniejszym stopniu przyrównać do klubów uciech, kasyn, hazardu. Giełda nie
    spełnia takich wymogów, więc nie jest poważną instytucją, a co za tym idzie nie
    można jej ośmieszyć. Nie można ośmieszyć czegoś co nie jest poważne. Przykład?
    Choćby kontrakty funkcjonujące przed kasowym, cena zamknięcia różna od ceny
    otwarcia dnia następnego itd. itd.

  • 4. Data: 2009-09-10 09:23:27
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    k...@o...pl wrote:
    > Choćby kontrakty funkcjonujące przed kasowym
    A czemu nie?

    , cena zamknięcia różna od ceny
    > otwarcia dnia następnego itd. itd.
    Bo popyt/podaz przez noc sie nie moze zmienic?

  • 5. Data: 2009-09-10 09:24:27
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    k...@o...pl pisze:
    > Nie można ośmieszyć czegoś co nie jest poważne. Przykład?
    > Choćby kontrakty funkcjonujące przed kasowym, cena zamknięcia różna od ceny
    > otwarcia dnia następnego itd. itd.

    a niby dlaczego cena otwarcia ma być równa cenie zamknięcia?

  • 6. Data: 2009-09-10 09:34:55
    Od: k...@o...pl

    > a niby dlaczego cena otwarcia ma być równa cenie zamknięcia?

    Bo w handlu powinna być zachowana ciągłość w przeciwnym wypadku to budzi
    śmieszność, a wręcz podejrzenia o nieuczciwe ustalanie ceny przy zielonym stoliku.
    Cały dzień cyka się po kilka a nawet po jednej akcji czy kontrakcie o jedno oczko,
    aby w nocy doznać olśnienia i wywalić czy zdołować kurs. Nie widzę powodu aby nie
    rozpoczynać od kwot zamknięcia i niech się dzieje co ma dziać. A że to jest zwykła
    szulernia, z wglądem w czyjeś karty to takie i zasady.

  • 7. Data: 2009-09-10 09:45:30
    Od: k...@o...pl

    > A czemu nie?
    No właśnie, już same kontrakty funkcjonują jako gra, hazard, więc to nie jest
    instytucja poważna, a co za tym idzie wszelkie szwindle to element tej gry, więc o
    ośmieszaniu czegoś takiego nie może być mowy.

    > , cena zamknięcia różna od ceny
    > Bo popyt/podaz przez noc sie nie moze zmienic?
    Oczywiście, że może, ale aby zachować powagę należy dać szanse "taniej", "drożej"
    sprzedać każdemu, a nie tworzyć totolotka. Zaznaczam, że ja nie neguję tych zasad.
    Stwierdzam tylko, że nie do końca są poważne i aby nie liczyć na powagę tej
    instytucji.

  • 8. Data: 2009-09-10 09:55:32
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Kupilem kiedys to gowno a potem przez pol roku nie bylo zadnych
    transakcji i nawet nie bylo ofert kupna w arkuszu. Wywalilem ze strata
    50% przy najblizszej okazji.
    Jaki kraj taka gielda.

  • 9. Data: 2009-09-10 09:58:47
    Od: k...@o...pl

    > Kupilem kiedys to gowno a potem przez pol roku nie bylo zadnych
    > transakcji i nawet nie bylo ofert kupna w arkuszu. Wywalilem ze strata
    > 50% przy najblizszej okazji.
    > Jaki kraj taka gielda.
    W innych krajach jest inaczej???

  • 10. Data: 2009-09-10 10:10:47
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    k...@o...pl wrote:
    > W innych krajach jest inaczej???
    Mam nadzieje, nie wiem bo nie probowalem.