  • 1. Data: 2010-10-12 22:22:45
    Temat: Guru na wykładach w Warszawie
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Jeżeli ktoś czytał sztandarową, uznaną na całym świecie książkę "Giełda,
    wolność, pieniądze", to warto wiedzieć, że już w czerwcu przyszłego roku jej
    autor - Dr Van Tharp będzie w Warszawie prowadził swoje wykłady. Myślę, ze
    warto skorzystać i dowiedzieć się, jak inwestuje sławny guru giełdowy.

    http://www.vantharp.pl/aff/html

    Dieter

  • 2. Data: 2010-10-13 06:44:05
    Temat: Re: Guru na wykładach w Warszawie
    Od: Jan Burkacki <j...@g...com>

> [...]
    > autor - Dr Van Tharp będzie w Warszawie prowadził swoje wykłady. Myślę, ze
    > warto skorzystać i dowiedzieć się, jak inwestuje sławny guru giełdowy.

    Tharp nie jest inwestorem a jedynie pisarzem i marriotogadaczem.
    Pierwsza książka była faktycznie ciekawa choć już SuperTrader z 2008
    mnie jedynie rozczarowała.

    Interesująca była wymiana zdań pomiędzy Tharprem a legendarnym
    traderem - Edem Seykotą na jego blogu.
    '
    Ed napisał Tharpowi min.

    "Jeśli szukasz informacji na temat zarządzania kapitałem, zajrzyj do
    linku z zarządzaniem ryzykiem na moje stronie, dział Resources.
    Twoje pojęcie "rynku pieniężnego" wydaje się być pewnego rodzaju
    psychologicznie w sprzeczności z pojęciem własności prywatnej. Możesz
    rozważyć zrozumienie tego pojęcia jako punkt wejścia w Twoich
    dywagacjach.
    Możesz także rozważyć dodanie rozdziału do książki o swoich osobistych
    doświadczeniach z trading-iem. W przeciwnym razie warto rozważyć
    zmianę tytułu książki na "Pisanie jako droga do finansowej wolności"

    Więcej http://www.seykota.com/tribe/FAQ/2006_Mar/21/index.h
    tm i
    http://www.seykota.com/tribe/FAQ/2006_Mar/01/index.h
    tm

  • 3. Data: 2010-10-13 07:00:42
    Od: eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl>

    > Myślę, ze warto skorzystać i dowiedzieć się, jak inwestuje sławny guru
    > giełdowy.

    Kim jesteś i co zrobiłeś z Dieterem? :>

    --
    eost.

  • 4. Data: 2010-10-13 07:24:48
    Od: "walter" <w...@t...mars>

    --

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jej autor - Dr Van Tharp będzie w Warszawie prowadził swoje wykłady.
    > Myślę, ze warto skorzystać i dowiedzieć się, jak inwestuje sławny guru

    Podejrzanie niska cena szkolenia.
    Znam wyższe, krajowe.
    Widać misiu jest cienki.

  • 5. Data: 2010-10-13 07:52:37
    Od: a...@v...pl

    > Kim jesteś i co zrobiłeś z Dieterem? :>
    >
    > --
    > eost.
    Jak to? Tym co zwykle, gościem pragnącym wyciągnąć kasę od innych. Nie udało się
    na giełdzie bezpośrednio to może uda się na szkoleniach. Grunt to siać miraże.

  • 6. Data: 2010-10-13 11:50:48
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Sa tacy, ktorzy mysla odmiennie. Polecam wpis Pana Robert Mylogi:

    http://www.goldenline.pl/forum/1983690/van-tharp-w-p
    olsce/s/1

    D.

    Użytkownik "Jan Burkacki" <j...@g...com> napisał w wiadomości grup
    0g2000vbc.googlegroups.com...

  • 7. Data: 2010-10-13 11:54:58
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Pamietaj, ze rynki kapitalowe, to nie tylko Polska i jej Rostowski lub
    Belka. BTW zebym poszedl na ich wyklady, to oni musieliby mi doplacic, bo
    oprocz podnoszenia podatkow i zadluzania niczego innego nie potrafia. Skoro
    ten Van Tharp jest taki cienki, to dlaczego ciagle mu placa za mowienie tych
    rzeczy tyle kasy???

    D.

  • 8. Data: 2010-10-13 12:06:35
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-13 13:54, Dieter pisze:
> [...]
    > bo oprocz podnoszenia podatkow i zadluzania niczego innego nie potrafia.
    > Skoro ten Van Tharp jest taki cienki, to dlaczego ciagle mu placa za

    Bo nakreca frajerow, zeby mysleli ze to cos super i lepsze od
    warzywniaka z marchewka.

  • 9. Data: 2010-10-13 12:12:29
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Na kogo wyklad bys poszedl?

    D.

  • 10. Data: 2010-10-13 12:16:15
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-13 14:12, Dieter pisze:
    > Na kogo wyklad bys poszedl?

    Na tego kto daje darmowe piwko, jak juz mamk sluchac pierdolenia kotka
    za pomoca mlotka to najlepiej w milej atmosferze.