  • Data: 2010-06-30 14:04:29
    Temat: Aquarius- nowa taryfa opłat i prowizji
    Od: "Curious" <c...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Już się ucieszyłem z nowej taryfy opłat i prowizji dla Aquariusa, już
    złożyłem wniosek o konto wspólne, żeby do nich wrócić kiedy doczytałem tę
    zmianę z opłatą za kartę do konta: 3 PLN bez możliwości zwrotu przy
    wygenerowaniu obrotu. Dochodzą darmowe wypłaty na całym świecie, ale nie
    jeżdżę na tyle często, żeby na tym skorzystać.
    Szkoda, bo system transakcyjny jest zdecydowanie bogatszy i przyjaźniejszy
    niż w Deutsche, dodatkowo on-line'owy. :(
    Niestety cenię sobie darmowość, mogą być jakieś realne warunki, żeby ją
    osiągnąć, a tu klapa.

    Pozdrawiam.