-
11. Data: 2003-09-19 11:55:39
Temat: Re: Aquarius - pytanka
Od: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl>
"Darek" <g...@p...fm> wrote in message
news:bkeo2a$9bt$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Tak sie sklada ze konto zakladalem w lutym w oddziale wlasnie przy
> senatorskiej u Pani Niny i szczegolowo sie dopytywalem czy musza byc do
> bezposrednie dochody od pracodawcy. Odpowiedz brzmiala : NIE!! A na
> infolinie to nie ma co dzwonic bo to strata czasu, chyba ze w sprawach
> oczywistych. Infolinia nie jest dla mnie miarodajna, nie ma to jak rozmowa
> bezposrednia na zywo.
>
Dzięki za info.
Skoro różni doradcy z tego samego Banku interpretują regulamin w inny sposób
to znaczy że albo doradcy są do niczego albo regulamin albo jedno i drugie.
Dodatkowo jeżeli klienci korzystający z usług Multibanku (np. Ty) twierdzą,
że infolinia to strata czasu to utwierdza mnie to w przekonaniu prawidłowego
wyboru - rezygnacji z usług Multi.
Pozdrawiam
Grzegorz
-
12. Data: 2003-09-19 12:08:53
Temat: Re: Aquarius - pytanka
Od: "Darek" <g...@p...fm>
Akurat z uslug Multi jestem bardzo zadowolony.
Najwyrazniej zle mnie zrozumiales. Kazda infolinia kazdego banku to strata
czasu jesli chodzi o sprawy bardziej skomplikowane. wiec nalezy korzystac z
niej rzadko i nie robic sobie nadziei. Rotacja ludzi w takiej infolinii jest
bardzo duza.
w sprawach prostych infolinia dziala bardzo dobrze.
Użytkownik "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bkeqd8$dan$1@news.onet.pl...
> "Darek" <g...@p...fm> wrote in message
> news:bkeo2a$9bt$1@atlantis.news.tpi.pl...
> > Tak sie sklada ze konto zakladalem w lutym w oddziale wlasnie przy
> > senatorskiej u Pani Niny i szczegolowo sie dopytywalem czy musza byc do
> > bezposrednie dochody od pracodawcy. Odpowiedz brzmiala : NIE!! A na
> > infolinie to nie ma co dzwonic bo to strata czasu, chyba ze w sprawach
> > oczywistych. Infolinia nie jest dla mnie miarodajna, nie ma to jak
rozmowa
> > bezposrednia na zywo.
> >
> Dzięki za info.
> Skoro różni doradcy z tego samego Banku interpretują regulamin w inny
sposób
> to znaczy że albo doradcy są do niczego albo regulamin albo jedno i
drugie.
> Dodatkowo jeżeli klienci korzystający z usług Multibanku (np. Ty)
twierdzą,
> że infolinia to strata czasu to utwierdza mnie to w przekonaniu
prawidłowego
> wyboru - rezygnacji z usług Multi.
>
> Pozdrawiam
> Grzegorz
>
>
>
-
13. Data: 2003-09-19 12:57:11
Temat: Re: Aquarius - pytanka
Od: Rafal Smyka <Z...@p...gazeta.pl>
Grzegorz Olbrys wrote:
> Jako, że było to kilka miesięcy temu przed napisaniem tej wiadomości
> zadzwoniłem też do infolinii teraz aby
> upewnić się, czy nie zmienili interpretacji albo warunków. Nie ja to
> wymyśliłem więc nie przekonujcie mnie tylko zadzwońcie na infolinię i po
> prostu zadajcie pytanie.
Zamiast dzwonić i naciągać bank na koszty zobaczmy co na ten temat mówi
regulamin:
------------------
§ 16.
1. MultiBank otwiera i prowadzi MultiKonta Aquarius dla osób, które
spełniają przynajmniej jeden z poniższych warunków:
1. posiadają średniomiesięczne wpływy na rachunek MultiKonto w
wysokości nie mniejszej niż określona przez MultiBank - warunek ten
zwany jest kryterium dochodowym,
2. zadeklarują dokonywanie wpłat na rachunek MultiKonto
Aquarius w wysokości nie mniejszej niż określona przez MultiBank i
przedstawią MultiBankowi dokument/dokumenty potwierdzające zdolność do
zasilania MultiKonta Aquarius zadeklarowaną kwotą średniomiesięcznych
wpłat, nie mniejszą niż podana przez MultiBank - warunek ten zwany jest
kryterium dochodowym,
[ciach inne kryteria]
------------------
Przy czym: "wpłata - każda dyspozycja powodująca uznanie MultiKonta
Aquarius".
Wpływu nie zdefiniowano. W szczególności nigdzie nie jest napisane, że
są ograniczone do przelewów od pracodawcy.
Czyli - IMHO - jeśli ktoś chce dokonywać wpłat, musi potwierdzić swoją
zdolność do zasilania, czyli przedstawić jakieś zaświadczenie o
dochodach (kryterium 2)
Jeśli komuś pieniądze będą wpływały na konto (z dowolnego źródła) w
żądanej wysokości, to spełnia kryterium 1 bez żadnych dodatkowych warunków.
A od interpretowania to jest ewentualnie arbiter bankowy, a nie multilinia.
--
Pozdrawiam,
Rafał
-
14. Data: 2003-09-19 13:14:43
Temat: Re: Aquarius - pytanka
Od: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl>
"Darek" <g...@p...fm> wrote in message
news:bkerej$psq$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Akurat z uslug Multi jestem bardzo zadowolony.
> Najwyrazniej zle mnie zrozumiales. Kazda infolinia kazdego banku to strata
> czasu jesli chodzi o sprawy bardziej skomplikowane. wiec nalezy korzystac
z
> niej rzadko i nie robic sobie nadziei. Rotacja ludzi w takiej infolinii
jest
> bardzo duza.
> w sprawach prostych infolinia dziala bardzo dobrze.
>
Nie spierajmy się :)) [sztama]
Ty zostałeś widocznie potraktowany lepiej niż ja i każdy z nas ma inne
doświadczenia w kontaktach z Multi. Mnie doradca Aquariusa (bezpośrednio w
oddziale) przedstawił sprawę tak jak opisałem (nie jest to moja
interpretacja ani wymysł). Skoro mają "dziwnych" doradców, których
stwierdzenia potwierdza Infolinia to mają też co najmniej o jednego klienta
mniej - mnie.
Inną kwestią jest funkcja infolinii.
Ja uważam że powinna być ona w 100% równoważna rozmowie bezpośrednio w
oddziale.
No ale każdy ma wolny wybór co do sposobu załatwiania spraw.
pozdrawiam
Grzegorz
-
15. Data: 2003-09-19 13:26:56
Temat: Re: Aquarius - pytanka
Od: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl>
"Rafal Smyka" <Z...@p...gazeta.pl> wrote in message
news:bkeuil$2lv$1@nemesis.news.tpi.pl...
> ------------------
> § 16.
> 1. MultiBank otwiera i prowadzi MultiKonta Aquarius dla osób, które
> spełniają przynajmniej jeden z poniższych warunków:
> 1. posiadają średniomiesięczne wpływy na rachunek MultiKonto w
> wysokości nie mniejszej niż określona przez MultiBank - warunek ten
> zwany jest kryterium dochodowym,
> 2. zadeklarują dokonywanie wpłat na rachunek MultiKonto
> Aquarius w wysokości nie mniejszej niż określona przez MultiBank i
> przedstawią MultiBankowi dokument/dokumenty potwierdzające zdolność do
> zasilania MultiKonta Aquarius zadeklarowaną kwotą średniomiesięcznych
> wpłat, nie mniejszą niż podana przez MultiBank - warunek ten zwany jest
> kryterium dochodowym,
> [ciach inne kryteria]
> ------------------
> Przy czym: "wpłata - każda dyspozycja powodująca uznanie MultiKonta
> Aquarius".
> Wpływu nie zdefiniowano. W szczególności nigdzie nie jest napisane, że
> są ograniczone do przelewów od pracodawcy.
>
> Czyli - IMHO - jeśli ktoś chce dokonywać wpłat, musi potwierdzić swoją
> zdolność do zasilania, czyli przedstawić jakieś zaświadczenie o
> dochodach (kryterium 2)
> Jeśli komuś pieniądze będą wpływały na konto (z dowolnego źródła) w
> żądanej wysokości, to spełnia kryterium 1 bez żadnych dodatkowych
warunków.
>
> A od interpretowania to jest ewentualnie arbiter bankowy, a nie
multilinia.
>
> --
> Pozdrawiam,
> Rafał
:))
O rany. Ale jesteście uparci. Przeczytajcie najpierw wszystko co napisałem.
Taką interpretację przedstawił mi _doradca_ Aquarius w oddziale Multi. Też
się z nim (z nią) spierałem przez pół godziny że ja inaczej rozumiem ten
zapis regulaminu (tak jak Ty Rafał to opisałeś) ale ona stanowczo
twierdziła, że się mylę. Nie tłumacz więc tego mnie tylko doradcom Aquariusa
i ich Infolinii. Nawet jeżeli arbitraż też tak by to zinterpretował to po co
świadomie szukać "dymu". Wolę wybrać ofertę jasną dla Banku i dla mnie bez
zakładania z góry dochodzenia swoich praw przy pomocy różnych instytucji.
Nie tak ?
pozdrawiam
Grzegorz
-
16. Data: 2003-09-19 20:26:24
Temat: Re: Aquarius - pytanka
Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>
Użytkownik "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bkevmv$cn$1@news.onet.pl...
> :))
> O rany. Ale jesteście uparci. Przeczytajcie najpierw wszystko co
napisałem.
> Taką interpretację przedstawił mi _doradca_ Aquarius w oddziale Multi.
Też
> się z nim (z nią) spierałem przez pół godziny że ja inaczej rozumiem
ten
> zapis regulaminu (tak jak Ty Rafał to opisałeś) ale ona stanowczo
> twierdziła, że się mylę. Nie tłumacz więc tego mnie tylko doradcom
Aquariusa
> i ich Infolinii. Nawet jeżeli arbitraż też tak by to zinterpretował to
po co
> świadomie szukać "dymu". Wolę wybrać ofertę jasną dla Banku i dla mnie
bez
> zakładania z góry dochodzenia swoich praw przy pomocy różnych
instytucji.
> Nie tak ?
Może powinieneś był poprosić doradczynię, żeby zweryfikowała swoje
twierdzenie w centrali, bo na mój gust interpretacja regulaminu wg
Rafała jest jedyną słuszną. Niedawno otwierałem synowi znajomych
Multikonto młodzieżowe. Miałem tam być pełnomocnikiem, dzięki czemu
młodzieżowe byłoby bezpłatne (rodzice chłopaka nie mają konta w Multi),
chociaż nie jestem z nim spokrewniony ani jego opiekunem prawnym. Nawet
pokazanie doradcy strony Multibanku z opisanymi procedurami nie zmusiło
go do założenia konta, bo twierdził, że tak się nie da. Poprzestaliśmy
na tym, że się skonsultuje z centralą i dowie co i jak. Po 1,5 dnia
konsultacji sam zadzwonił do mnie i okazało się, że się da. Inna sprawa,
że mój podopieczny był pierwszym w kraju klientem Multi, który zakładał
konto młodzieżowe w takiej konfiguracji.
--
Lejak
j...@a...net.pl
-
17. Data: 2003-09-20 08:52:50
Temat: Re: Aquarius - pytanka
Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
Grzegorz Olbrys <g...@p...onet.pl> wrote:
> O rany. Ale jesteście uparci. Przeczytajcie najpierw wszystko co napisałem.
> Taką interpretację przedstawił mi _doradca_ Aquarius w oddziale Multi. Też
> się z nim (z nią) spierałem przez pół godziny że ja inaczej rozumiem ten
Ty to chyba lubisz tracić czas. Nie prościej było podejść kawałek na
Królewską?
--
Przemysław Maciuszko
-
18. Data: 2003-09-20 11:45:41
Temat: Re: Aquarius - pytanka
Od: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl>
"Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> wrote in message
news:0t3f6c154bi622fn3e8%sal@hell.pl...
> Grzegorz Olbrys <g...@p...onet.pl> wrote:
>
> > O rany. Ale jesteście uparci. Przeczytajcie najpierw wszystko co
napisałem.
> > Taką interpretację przedstawił mi _doradca_ Aquarius w oddziale Multi.
Też
> > się z nim (z nią) spierałem przez pół godziny że ja inaczej rozumiem ten
>
> Ty to chyba lubisz tracić czas. Nie prościej było podejść kawałek na
> Królewską?
>
>
> --
> Przemysław Maciuszko
A co by to zmieniło?
Zresztą wychodzę z założenia, że o wiarygodności każdej instytucji (nie
tylko banku) świadczą głównie ludzie a w drugiej kolejności procedury,
kapitał itd. Niepoważne było by zakładanie, że w innym oddziale powiedzą mi
coś innego i chodzenie po oddziałach z nadzieją uzyskania satysfakcjonującej
mnie odpowiedzi. Jeżeli tak jest w Multi to świadczy to tylko o nie
profesjonalnym doborze pracowników i sposobie traktowania klienta.
(przepraszam w tym momencie wszystkich pracowników Multi, którzy starają się
zachować profesjonalizm - nie wiem ilu ich jest)
GO
-
19. Data: 2003-09-21 08:22:51
Temat: Re: Aquarius - pytanka
Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
Grzegorz Olbrys <g...@p...onet.pl> wrote:
> A co by to zmieniło?
Może nie musiałbyś tutaj tyle razy pisać o niekompetencji jednego pracownika
Multibanku?
> mnie odpowiedzi. Jeżeli tak jest w Multi to świadczy to tylko o nie
> profesjonalnym doborze pracowników i sposobie traktowania klienta.
Oczywiście, Ty nie chciałeś otworzyć tego rachunku, prawda?
> (przepraszam w tym momencie wszystkich pracowników Multi, którzy starają się
> zachować profesjonalizm - nie wiem ilu ich jest)
Wielu.
--
Przemysław Maciuszko
-
20. Data: 2003-09-21 22:41:30
Temat: Re: Aquarius - pytanka
Od: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl>
"Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> wrote in message
news:2t3f6d5f9ei68an3e8%sal@hell.pl...
> Może nie musiałbyś tutaj tyle razy pisać o niekompetencji jednego
pracownika
> Multibanku?
> Przemysław Maciuszko
Jednego ? - a którego masz na myśli.
Tego który kiedyś przedstawił mi taką a nie inną interpretację regulaminu
Multi, czy tego który teraz potwierdził tą interpretację?
Zresztą to nie jest koniec tej "historii". W innym wątku napisałem, że
rachunek jednak został mi otwarty ! (NIE podpisałem umowy - więc bez mojej
wiedzy i zgody) o czym dowiedziałem się przypadkowo w miniony piątek,
pytając w oddziale o możliwość otwarcia rachunku walutowego. Do tego
otwartego w lutym rachunku naliczono mi opłaty i NIKT w oddziale nie mógł
(nie chciał ?) mi pomóc w wyjaśnieniu sprawy odsyłając do MultiLinii, gdzie
zostałem odesłany do ... oddziału.
Pytanie - który z tych pracowników był niekompetentny ?
Pozdrawiam
Grzegorz