  • 141. Data: 2011-09-28 17:10:35
    Temat: Re: Armagedon.
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > akurat to jedyny stadion który ma jakikolwiek sens

    Według mnie sens mają stadiony budowane wokół klubów na które będa chodzić
    regularnie kibice. Stadiony muszą się finansować, np. tak jak ostatnio w
    Poznaniu:

    http://poznan.naszemiasto.pl/artykul/993003,ekstrakl
    asa-lech-poznan-znow-zarobil-najwiecej,id,t.html

    W mojej opini budowanie stadionów "narodowych" któego włąścicielem jest
    "miasto" to już tylko dopłacanie do interesu ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 142. Data: 2011-09-28 18:18:21
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 28 Sep 2011 12:00:06 +0000 (UTC), XXL napisał(a):
    [...]
    > 4) Czy to źle, że w Polsce powstaje kilka stadionów piłkarskich na miarę XXI
    > wieku i kilkaset kilometrów nowoczesnych autostrad ?

    Źle! Mam na myśli stadiony. Bardzo źle, że paru gówniarzy mających frajdę z
    walenia się nawzajem bejsbolami jest eksortowanych przez policję na mecz,
    za moje pieniądze. Bardzo mi się to nie podoba i jako obywatel zwyczajnie
    się na to nie zgadzam. Nie zgadzam się na budowę kolejnej areny służącej
    napierdaleaniu się po łbach i g... mnie obchodzi, że ktoś lubi piłkę nożną.
    Ja lubie pić wódkę a później śpiewać po nocach patriotyczne piosenki. Czy w
    związku z tym mogę liczyć na ochronę policji za Twoje pieniądze. Zgadzasz
    się na to?

  • 143. Data: 2011-09-28 18:26:33
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    root wrote:

> [...]
    > piłkę nożną. Ja lubie pić wódkę a później śpiewać po nocach patriotyczne
    > piosenki. Czy w związku z tym mogę liczyć na ochronę policji za Twoje

    No chyba nie chcesz zlikwidować państwa? Trochę jestem zdziwiony Twoją
    obecną postawą. Państwo musi być i musi zajmować się kibolami. To cena jaka
    płacisz za to, że policji nie dofinansowałeś. Chyba wolisz by walili się po
    swoich łbach na państwowym stadionie niż maja walić po Twoim łbie w Twoim
    domu?

  • 144. Data: 2011-09-28 18:32:04
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 28 Sep 2011 20:26:33 +0200, totus napisał(a):

> [...]
    > swoich łbach na państwowym stadionie niż maja walić po Twoim łbie w Twoim

    Nie nie chce likwidować państwa a co najwyżej kolejny geszefcik, tolerowany
    przez państwo żeby pobudzać chory patriotyzm wśród młodzieży i dawać jej
    zajęcie. Komuna już minęła i niepotrzebne nam są sukcesy w piłce nożnej.

  • 145. Data: 2011-09-28 18:52:10
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

> [...]
    > związku z tym mogę liczyć na ochronę policji za Twoje pieniądze. Zgadzasz

    Dobra, żebyś sie w końcu lepiej poczuł z moim ciągle przeciwstawnym zdaniem
    to nadmienię, że zgadzam się z tym co tu napisałeś w 100%.

    Inna sprawa że ci kibiole jak nie będą mogli na stadionach, to pójdą sie
    napierdalać gdzie indziej i demolować co innego, ale to nie zmienia
    powyższego.
    Co gorsza mają wsparcie różnych polityków którzy zwietrzyli w tych bandytach
    potencjalny elektorat.

  • 146. Data: 2011-09-28 19:05:31
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Co gorsza mają wsparcie różnych polityków którzy zwietrzyli w tych
    > bandytach potencjalny elektorat.

    Che,che Skippy - łaska kibola na pstrym koniu jeżdzi - o czym przekonał się
    ostatnio nasz "płemieł"

    Kronika Radiowa: Spartak - Legia
    http://prawica.net/video/27173

    ....a wczesniej paru innych politycznych decydentów....

    Kibice Legii dowiadują się o śmierci Jana Wejcherta
    http://www.youtube.com/watch?v=2UpycvTebSY

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 147. Data: 2011-09-28 19:09:14
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 28 Sep 2011 20:52:10 +0200, skippy napisał(a):

> [...]
    >
    > Inna sprawa że ci kibiole jak nie będą mogli na stadionach, to pójdą sie
    > napierdalać gdzie indziej i demolować co innego, ale to nie zmienia
    No to pokrętne tłumaczenie prawie jak u Totusa. Nie można tak myśleć
    skippy. Im więcej stadionów, tym większa "promocja" tego typu zachowań.

    > Co gorsza mają wsparcie różnych polityków którzy zwietrzyli w tych bandytach
    > potencjalny elektorat.

    Zastanawiam się (bo nie wiem po prostu) w jakich krajach istnieje coś
    takiego jak ministerstwo sportu. Dla mnie to zaszłość z epoki, gdy władza
    musiała się czymś pochwalić i podtrzymywać ducha w narodzie. Zastanawia
    mnie też PZPN czy to prywatna firma czy jest dotowana przez państwo.
    Takie proste pytania a ja tego nie wiem.

  • 148. Data: 2011-09-28 19:27:51
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    root wrote:

    > Zastanawia
    > mnie też PZPN czy to prywatna firma czy jest dotowana przez państwo.

    To jest związek i nie bierze pieniędzy z budżetu. Dlatego politycy mogą im
    nadmuchać. Nie mają żadnego przełożenia na to co się dzieje w PZPN. Jakie to
    bolesne. Coś jest, ma wpływy, ma decyzje, a politycy stoją przed drzwiami.
    Mało tego w dupę włażą. Budują podatkowe stadiony dla prywatnej imprezki
    jaką są mistrzostwa Europy.

  • 149. Data: 2011-09-28 19:32:45
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 28 Sep 2011 21:27:51 +0200, totus napisał(a):

> [...]
    > Mało tego w dupę włażą. Budują podatkowe stadiony dla prywatnej imprezki

    Jesteś tego pewien? Ja się nie znam ale pamiętam jakąś chryję min. sportu
    vs. prezes PZPN. To by sugreowało że są jakieś dotacje, skoro rząd ma albo
    chciał mieć jakieś "prawa".
    Właśnie ta moja niewiedza odzwierciedla niewiedzę wielu ludzi. I to jest
    chore, że nie wiem o co chodzi? Jak państwo może budować stadiony na
    prywatną imprezkę?

  • 150. Data: 2011-09-28 20:25:35
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > http://prawica.net/video/27173
    >
    > ....a wczesniej paru innych politycznych decydentów....
    >
    > Kibice Legii dowiadują się o śmierci Jana Wejcherta

    to i sie dowiedzą ci, co w dupe teraz włażą tym bandytom