    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Armagedon.
    Date: Wed, 28 Sep 2011 20:26:33 +0200

    root wrote:

    > Dnia Wed, 28 Sep 2011 12:00:06 +0000 (UTC), XXL napisał(a):
    > [...]
    >
    > Źle! Mam na myśli stadiony. Bardzo źle, że paru gówniarzy mających frajdę
    > z walenia się nawzajem bejsbolami jest eksortowanych przez policję na
    > mecz, za moje pieniądze. Bardzo mi się to nie podoba i jako obywatel
    > zwyczajnie się na to nie zgadzam. Nie zgadzam się na budowę kolejnej areny
    > służącej napierdaleaniu się po łbach i g... mnie obchodzi, że ktoś lubi
    > piłkę nożną. Ja lubie pić wódkę a później śpiewać po nocach patriotyczne
> [...]

    No chyba nie chcesz zlikwidować państwa? Trochę jestem zdziwiony Twoją
    obecną postawą. Państwo musi być i musi zajmować się kibolami. To cena jaka
    płacisz za to, że policji nie dofinansowałeś. Chyba wolisz by walili się po
    swoich łbach na państwowym stadionie niż maja walić po Twoim łbie w Twoim
    domu?