eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAssistance medyczny w praktyceAssistance medyczny w praktyce
  • Data: 2011-04-07 16:02:23
    Temat: Assistance medyczny w praktyce
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Cześć,

    Jakiś czas temu ktoś mnie tu pytał o opinie, gdy się zastanawiałem nad
    skorzystaniem z assistance medycznego w Raifim. Wtedy przeszło bokiem, ale
    w ostatni weekend mnie dopadło i to z hukiem. Najpierw 38C, dzień później
    39+C - nie jest dobrze, potrzebny lekarz.

    Szukam numeru do Raifiego, dzwonię, przebijam się przez menu do konsultanta
    i proszę o wizytę domową. Ten bierze ode mnie dane + numer klienta i
    obiecuje za chwilę oddzwonić po weryfikacji. Po 25 minutach dzwonię
    ponownie i słyszę "nie znajduje pana w systemie". Podaję mu po kolei
    wszystkie podejrzane numerki z umowy o otwarcie konta - nic. Jedyne co mogą
    mi zaoferować to wizytę płatną i wysłanie im faktury. Do d* krótko mówiąc.

    Na szczęście przypomniałem sobie o podobnym ubezpieczeniu z moją nową kartą
    mBanku. Szukam numeru, dzwonię, czekam aż automat wygłosi minutową tyradę o
    przetwarzaniu danych osobowych (porąbało kogoś?) i zgłaszam swój problem.
    Tu też weryfikacja i pani obiecuje oddzwonić. Coś mnie tknęło i pytam, czy
    dzwonią z zastrzeżonego - tak. Czyli cały mBank ma hopla na tym punkcie, a
    ja mam ACR... Na szczęście pod ręką był telefon bez blokady.

    Dalej już wszystko potoczyło się szczęśliwie - lekarz przybył, zbadał, dał
    receptę i zwolnienie. Swoje odcierpiałem, dzisiaj złożyłem reklamację w
    Raifim. Dali sobie 7 dni na rozpatrzenie, zobaczymy. Ale to ich "premium"
    ma u mnie dużą krechę.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1