  • 1. Data: 2004-02-09 17:39:21
    Temat: Atak na inteligo !
    Od: "~" <j...@c...barg.sv>

    http://hacking.pl/news.php?id=3351

  • 2. Data: 2004-02-09 20:46:51
    Temat: Re: Atak na inteligo !
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@z...org>

    ~ napisał:

    > http://hacking.pl/news.php?id=3351

    Zerkając w nagłówki "ataku":

    From: "Bank INTELIGO" <i...@g...pl>

    Ktoś w ogóle mógłby się na to nabrać???
    --
    kocurek

  • 3. Data: 2004-02-09 20:59:20
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jacek Wojaczyński <k...@z...org> wrote:
    > Ktoś w ogóle mógłby się na to nabrać???

    akurat wiekszosci wyswietlalo sie w programie pocztowym Bank Inteligo, ale w
    sumie nie rozumiem po cholere komu byly te dane?
    Inteligo przeciez wymaga co i rusz kodow do wszystkiego...
    Chociaz widze jeden - zdobycie pelnego numeru karty + danych jej posiadacza.
    (wszystko w serwisie transakcyjnym)
    Powiedzmy ze brak CVV2 ujdzie w tlumie i potencjalny wlamywacz poradzilby
    sobie z tym.
    Innego wytlumaczenia nie widze...

  • 4. Data: 2004-02-09 22:45:46
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 9 Feb 2004 21:46:51 +0100, Jacek Wojaczyński
    <k...@z...org> wrote:

    >Zerkając w nagłówki "ataku":

    >From: "Bank INTELIGO" <i...@g...pl>
    >
    >Ktoś w ogóle mógłby się na to nabrać???
    Setki ludzi ktorzy nie maja pojecia co to sa naglowki wiadomosci.

    WAM
    --
    Poszukuje firmy wyzbywajacej sie sprzetu komputerowego.
    Chodzi o sprzet jeszcze w miare sprawny.

  • 5. Data: 2004-02-10 04:43:45
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "~" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości
    > http://hacking.pl/news.php?id=3351

    "W dniu wczorajszym przeprowadzno bardzo wymyslny i bezwzględny atak na
    xBank przez gang włamywaczy. Jeden z nich przebrał się za bankomat
    umieszczając na swoim płaszczu odpowiedne napisy, instrukcje i emblematy i
    stanął na skrzyzowaniu ulic ... i ... .
    Pozostali członkowie dokonali wypłaty w ten sposób (tak wynikało z
    instrukcji), że kartę wkładano do kieszeni bankomatu zaś PIN kod szeptano mu
    do ucha. Gdy zaś nic nie podejrzewający prawdziwy klient banku podchodził w
    celu dokonania wypłaty, banomat mu odpowiedział, że chwilowo się zepsuł i
    karty nie odda. Podejrzenia klientów wzbudził dopiero fakt, iż na kopanie i
    walenie w bok w celu odzyskania karty bankomat reagował w w sposób nietypowy
    (oddawał) ..."

    "W odpowiedzi na pytanie naszego reportera bankoat oznajmił, że działa w
    parcu o Windows NT sp6, więc na wszeli wypadek wystosowalismy ostry protest
    do firmy Microsoft."

    Vizvary Istvan

  • 6. Data: 2004-02-10 09:36:32
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...pl>

    Jacek Wojaczyński <k...@z...org> napisał(a):

    [...]
    > Ktoś w ogóle mógłby się na to nabrać???

    Ci co naglowkow nie czytaja :-)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

    PS
    Witam Kolege :-)

  • 7. Data: 2004-02-10 14:29:14
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>

    Ty się zając śmiej...
    swego czasu w Izraelu był taki numer że delikwenci postawili fałszywy
    bankomat: mało tego - "fałszywka" wypłacała normalnie mniejsze sumy ale
    oczywiście kopiowała pasek kart i PIN. Troxhęczasu zeszło zanim ktoś się
    kapnął że to fałszywka, a w tym czasie sporo kasy zmieniło właściciela.

  • 8. Data: 2004-02-10 14:48:19
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>

    ~ <j...@c...barg.sv> wrote:
    > http://hacking.pl/news.php?id=3351

    Oopss... Pojawiła się informacja z tym linkiem na SG Onetu i chyba się
    hacking.pl popsuł :-)

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków
    perl -le 's**02).4&9%4^[./4(%2^0%2,^([#+%2&**y%& -;^[%"`-{ a%%s%%$_%ee'

  • 9. Data: 2004-02-10 20:53:41
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@z...org>

    Prof_Ex napisał:

    > Ci co naglowkow nie czytaja :-)

    Czyli sporo użytkowników OE zapewne... jeśli nie większość.

    > Prof_Ex
    > PS
    > Witam Kolege :-)

    O, cześć.. nie spodziewałem się ciebie tutaj :-)
    --
    kocurek

  • 10. Data: 2004-02-10 21:15:49
    Od: p...@o...pl

    daj spokoj, to zalosne.

    tresc maila kazala otwierac strone www.inteligobank.FRIKO.pl

    trzeba byc, bez obrazy, idiota i skrajnym ignorantem, zeby uznac cos takiego za
    wiarygana informacje. i nie potrzeba w tym celu analizowac naglowkow poczty ani
    znac sie na internecie.

    a jak dla kogos zastanowienie sie przez chwile nad tym, co czyta stanowi
    problem, to powinien wynajac sobie doradce ds finansowych.

    jak mawial poeta, smierc frajerom! ;)))
    tak to jest jak ciule uzywaja narzedzi, ktorych uzywac nie potrafia.

    pozdr