  • 1. Data: 2010-01-18 10:25:58
    Temat: Atak zimy i ZPUE
    Od: "MNE" <mnemonik_soft[XXXX]@poczta.onet.pl>

    Witam grupowiczów

    Czy taka spółka jak ZPUE poprzez aktualna sytuacje pogodowa może zacząć
    rosnąc?

    w tej firmie produkuje sie slupy energetyczne i stacje transformatorowe
    w wielku miejscach w kraju poprzez aktualna systuacje pogodowa trzeba je po
    prostu wymienić

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-01-18 10:44:50
    Temat: Re: Atak zimy i ZPUE
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "MNE" <mnemonik_soft[XXXX]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > w tej firmie produkuje sie slupy energetyczne i stacje transformatorowe
    > w wielku miejscach w kraju poprzez aktualna systuacje pogodowa trzeba je

    Ja bym poczekał na powódź.

  • 3. Data: 2010-01-21 08:38:22
    Od: Justin Starlight <j...@g...pl>

    MNE pisze:
> [...]
    > w wielku miejscach w kraju poprzez aktualna systuacje pogodowa trzeba je po

    Według mnie jest to możliwe, ale efekt nie będzie natychmiastowy, chyba
    że informacja o wzroście produkcji, tudzież zamówień, zostanie
    rozgłoszona w mediach.