  • 1. Data: 2004-01-10 06:54:15
    Temat: BANKI W USA
    Od: "robocop" <u...@s...sd>

    Jakie sa najwygodniejsze internetowe banki w usa

  • 2. Data: 2004-01-10 09:08:21
    Temat: Re: BANKI W USA
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Jakie sa najwygodniejsze internetowe banki w usa

    Nie ma

  • 3. Data: 2004-01-10 10:49:39
    Od: "666" <j...@j...buziaczek.pl>

    W sumie pozytywne jest, że jesteśmy w czołówce nie tylko Europy, ale i świata ;-)
    A na chwilę myśląc o Niemczech, czy ten BankGeselschaftBerlin co zakładał Inteligo w
    Polsce, to za Odrą jeszcze egzystuje?
    Jeśli tak, to może proponuje coś kropka w kropkę jak u nas ??
    JaC

  • 4. Data: 2004-01-10 15:43:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    666 <j...@j...buziaczek.pl> wrote:
> [...]
    > A na chwilę myśląc o Niemczech, czy ten BankGeselschaftBerlin co
    > zakładał Inteligo w Polsce, to za Odrą jeszcze egzystuje?

    Konto Inteligo stworzyla firma IFS - BGB Polska tylko obslugiwala rachunki.

  • 5. Data: 2004-01-10 17:09:33
    Od: "Franz " <f...@W...gazeta.pl>

    666 <j...@j...buziaczek.pl> napisał(a):

    > A na chwil=EA my=B6l=B1c o Niemczech, czy ten BankGeselschaftBerlin co =
    > zak=B3ada=B3 Inteligo w Polsce, to za Odr=B1 jeszcze egzystuje?

    Jeszcze tak ale wroble cwierkaja ze juz niedlugo.
    Ponoc zle inwestowali w nieruchomosci - a teraz sprawa stala sie jasniejsza,
    otoz wtopili sporo kasy w kredyty dla Erb Group ktora wlasnie zdycha majac
    ponad 2 miliardy dolcow dlugow w 80 bankach , glownie niemieckich :)

    --
    Franz

  • 6. Data: 2004-01-11 10:16:52
    Od: Sebol <l...@s...pl>

    Grzegorz Niedzwiecki wrote:

    > Nie ma

    znalezienie pierwszego zajelo 3 minuty

    http://www2.fdic.gov/structur/search/isinsured.asp?C
    ERT=35546&INSTINPUT=null&STATE=&CITYINPUT=

    badnij na oprocentowanie depozytow :]

    --
    l...@s...pl

  • 7. Data: 2004-01-11 16:06:12
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Sebol" <l...@s...pl> napisał w wiadomości

    > znalezienie pierwszego zajelo 3 minuty

    http://www2.fdic.gov/structur/search/isinsured.asp?C
    ERT=35546&INSTINPUT=null&STATE=&CITYINPUT=

    > badnij na oprocentowanie depozytow :]

    Ty lepiej na adres tego "banku" patrz, a nie na oprocentowanie.
    12220 EL CAMINO REAL, SUITE 220 !!! Tak, Panie, bank
    w mieszkaniu. Toz to lepsze od tego numeru na Piotrkowskiej
    w Lodzi.

  • 8. Data: 2004-01-16 01:38:16
    Od: "CC" <e...@s...com.pl>

    "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> wrote in message

> [...]
    > 12220 EL CAMINO REAL, SUITE 220 !!! Tak, Panie, bank
    > w mieszkaniu. Toz to lepsze od tego numeru na Piotrkowskiej

    Mam w tym banku dwa konta a budynek to zwykly biurowiec bez mieszkan. Prawde
    mowiac to serwery mozna ustawic w dowolnych miejscach a adres banku moze byc
    wylacznie do korespondencji. Poza tym w USA kazde konto w banku jest
    automatycznie ubezpieczone przez federalna agencje FDIC do $100 tys. i w
    historii dzialania systemu nie zdarzylo sie aby ktokolwiek stracil pieniadze
    obojetnie czy z oszustwa czy bankructwa banku czy czegokolwiek innego.

    CC

  • 9. Data: 2004-02-19 07:55:00
    Od: "azghar" <a...@p...onet.pl>

    sdfsdfsd

  • 10. Data: 2004-02-19 11:57:30
    Od: "fuzzymi" <f...@y...com>

    > Jakie sa najwygodniejsze internetowe banki w usa

    Szukasz checking acc, czy savings acc?

    Polecam MM Account w www.netbank.com - dostajesz czeki, ale oprocentowanie jest
    lepsze niz w wiekszosci bankow na Savings. Netbank daje teraz $75 bonus za
    otwarcie konta.

    Nexity i E*TRADE Bank sa OK, ale placa mniejsze oprocentowanie.

    Obejrzyj tez: www.firstib.com i www.zionsbank.com