  • 1. Data: 2011-01-09 18:55:02
    Temat: BGŻ
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Melduję, że dostałem "podwyżkę". :-)

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2011-01-09 19:16:31
    Temat: Re: BGŻ
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-09 19:55, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
    > Hello,
    >
    > Melduję, że dostałem "podwyżkę". :-)

    Ile i za co? :-)

    --
    animka

  • 3. Data: 2011-01-09 19:52:00
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> wrote in message
    > Hello,
    >
    > Melduję, że dostałem "podwyżkę". :-)

    Ciekawe jak dlugo to potrwa, bo smiem przypuszczac, ze bedzie otwieralo te
    konta sporo osob, ktore chca tylko 'wycyckac' ich na te premie a nie beda
    dawali bankowi zarobic.

    wplyw wynagrodzenia/emeryt.----> e-lokata 1 dzien lub 3-dni jak jest piatek
    (przewaznie przelew wpisany pozno, takze nie mozna go juz wyslac za darmo w
    tym samym dniu poza bank)--------->przelew do innego banku (pozostaje
    powiedzmy ok. 100zl)------> 3 zakupy karta na min. kwoty (klient ma karte
    np. z cashback z innego banku, wiec nie warto placic debetowka)------>bank
    kasuje 5zl za karte-------->bank wyplaca premie (max. 50zl)------wracamy na
    poczatek*
    ----------
    To jest oczywiscie przepis dla 'wyjadaczy wisni'.

  • 4. Data: 2011-01-09 19:58:25
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Krzysztof pisze:

> [...]
    > (max. 50zl)------wracamy na poczatek*
    ----------
    > To jest oczywiscie przepis dla 'wyjadaczy wisni'.

    Dzięki za pomysł z e-lokatą. :-)

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2011-01-09 20:57:10
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-09 20:52, Krzysztof pisze:

> [...]
    > (max. 50zl)------wracamy na poczatek*
    ----------
    > To jest oczywiscie przepis dla 'wyjadaczy wisni'.
    minał tydzień i karta jeszcze nie doszła, a od raifeissena była
    następnego dnia

    a na koncie wystarczy mniej - ja się nastawiam za zakup 3 kolejnych
    lunch'y zaraz po wypłacie żeby nie zapomnieć
    albo nawet zakupy w lokalnych carefurze już zdarzało mi się płacić 2-3zł

  • 6. Data: 2011-01-09 22:01:41
    Od: luc <b...@g...net>

    On 9 Sty, 21:57, Ra <t...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > lunch'y zaraz po wypłacie żeby nie zapomnieć
    > albo nawet zakupy w lokalnych carefurze już zdarzało mi się płacić 2-3zł

    Zawsze możesz zapłacić prowizję dla allegro po 1 pln ;-)
    Swoją drogą, te płatne przelewy po 12ej to niezły anachronizm...

    pzdrwm
    luc

    http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

  • 7. Data: 2011-01-09 23:27:23
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "luc" <b...@g...net> wrote in message
    f.googlegroups.com...

> [...]

    Zawsze możesz zapłacić prowizję dla allegro po 1 pln ;-)
    Swoją drogą, te płatne przelewy po 12ej to niezły anachronizm...

    --------------------
    Zauwaz, ze to bardzo dziwny bank, bo konto oszczednosciowe dla kwoty rzedu
    kilku tys. maja oprocentowane na ok. 3.5%- kapitalizuja je co kwartal, takze
    szybko mozna wpasc w 'belke', a takie e-lokaty kilkudniowe maja na 3.8% i
    praktycznie bez podatku jak krotki termin i niska kwota.
    Ostatnio, gdzies slyszalem w TV, ze jako jeden z nielicznych BGZ mial
    straty, czyli to jest konto na przyciaganie klienta; nalezy brac co daja, bo
    potem trzeba bedzie uciekac, jak beda chcieli 'strzyc barany'.
    Na karte poczekasz prawie 3 tygodnie, tam nikt sie nie spieszy, w oddziale w
    malym miescie (nie wiem jak w duzych aglomeracjach) to klientow jak na
    lekarstwo, cisza spokoj, nie ma zadnego tumultu znanego np.z zielonego
    Getina, ktorego szturmuja emeryci i nie tylko.

  • 8. Data: 2011-01-10 00:10:38
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-10 00:27, Krzysztof pisze:

> [...]
    > lekarstwo, cisza spokoj, nie ma zadnego tumultu znanego np.z zielonego
    > Getina, ktorego szturmuja emeryci i nie tylko.

    Teraz w Warszawie też bank przy banku (oraz szmateks przy szmateksie) i
    pracownicy banków normalnie się nudzą. Niedawno obok Sadyba Best Mall
    zlikwidowali słynną wypożyczalnię filmów i już tam jest bank Millenium!
    W Sadyba Best Mall też jest (chyba się nie mylę) oraz 2 przystanki dalej
    (nawet na piechotę blisko) też jest Millenium.
    A przydałaby się jakaś porządna pasmanteria, papierniczy czy sklep z
    nowymi, niedziadoskimi ubraniami.

    --
    animka

  • 9. Data: 2011-01-10 16:12:20
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    A ja obniżkę :(.
    Jakis czas temu przyszło do mnie pismo, z informacją o tym że mam zapłacić za
    utrzymanie rachunku oraz za monit przypominający.

    Dawno temu przy okazji lokaty założyłem rachunek, który był bezpłatny. Po jakims
    czasie BGŻ wprowadził opłatę, która naliczała się przez wiele miesięcy. I
    dopiero wtedy przysłał do mnie monit.
    Nie polecam.

    MichalL

  • 10. Data: 2011-01-10 21:00:28
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 10 Sty, 01:10, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

> [...]
    > W Sadyba Best Mall też jest (chyba się nie mylę) oraz 2 przystanki dalej
    > (nawet na piechotę blisko) też jest Millenium.

    Mille w B w związku z otwarciem nowej placówki