    From: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BGŻ
    Date: Mon, 10 Jan 2011 01:10:38 +0100

    W dniu 2011-01-10 00:27, Krzysztof pisze:

    > "luc"<b...@g...net> wrote in message
    f.googlegroups.com...

> [...]
    > praktycznie bez podatku jak krotki termin i niska kwota.
    > Ostatnio, gdzies slyszalem w TV, ze jako jeden z nielicznych BGZ mial
    > straty, czyli to jest konto na przyciaganie klienta; nalezy brac co daja, bo
    > potem trzeba bedzie uciekac, jak beda chcieli 'strzyc barany'.
    > Na karte poczekasz prawie 3 tygodnie, tam nikt sie nie spieszy, w oddziale w
    > malym miescie (nie wiem jak w duzych aglomeracjach) to klientow jak na
    > lekarstwo, cisza spokoj, nie ma zadnego tumultu znanego np.z zielonego
    > Getina, ktorego szturmuja emeryci i nie tylko.

    Teraz w Warszawie też bank przy banku (oraz szmateks przy szmateksie) i
    pracownicy banków normalnie się nudzą. Niedawno obok Sadyba Best Mall
    zlikwidowali słynną wypożyczalnię filmów i już tam jest bank Millenium!
    W Sadyba Best Mall też jest (chyba się nie mylę) oraz 2 przystanki dalej
    (nawet na piechotę blisko) też jest Millenium.
    A przydałaby się jakaś porządna pasmanteria, papierniczy czy sklep z
    nowymi, niedziadoskimi ubraniami.

    --
    animka