  • 11. Data: 2011-12-02 16:15:18
    Temat: Re: BGŻ OPIMA - miasta fpisujcie siem
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Wygenerowałem umowę na rachunek wspólny z żoną .
    > Przelałem dwa razy po 1 zł .
    > Dokładnie na wskazany rachunek w dniu 18 listopada 2011 roku.

    Przelew inicjujacy wykonalem 23 listopada.
    1 grudnia przyszedl jakis wiesinacki token
    a dzisiaj (2 grudnia) pin.

    Konto bangla - moze farta mialem? :)

  • 12. Data: 2011-12-02 16:26:13
    Temat: Re: BGŻ OPIMA - niesamowity bałagan i dezinformacja
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Przedwczoraj przelałem złotówkę. Czekam na jakiegoś maila
    > potwierdzającego założenie konta i wysłanie digi-cośtam. Wysyłają takiego
    > maila, czy nie mają zwyczaju?

    Wysylaja.
    Potem czeka Cie 7-10 dni czekania na token + 1-3 dni na pin.
    Oba to zwykle listy.

  • 13. Data: 2011-12-02 19:24:53
    Od: "cspol" <c...@p...fm>

    > Uprzejmie informujemy, że po zadeklarowaniu otwarcia konta od razu z
    > lokatami nalezalo uiścić odpowiednią kwote w inicjującym przelewnie.

    >Nie dokonanie tego spowodowalo anulowanie dyspozycji i środki wplynely na
    >rachunek glówny.

    Zalozyć lokaty bedzie mógl Pan po zalogowaniu sie za
    > pomocą narzedzi do logowania które otrzyma Pan do 14 dnia od momentu
    > zalozenia konta.

    Niestety, eeh!!! Szkoda że czegoś takiego nie napisali przy rejestracji.

    No bo jak; uruchomiłem aktywację 18.listopada, czyli w piątek o 22.45 "po
    zadeklarowaniu otwarcia konta od razu z lokatami należało uiścić odpowiednią
    kwotę w inicjującym przelewnie."

    O tej godz. EB już usypia, a nawet gdyby udało się przed zaśnięciem, to i
    tak doszły by w poniedziałek 21.11.

    Czuję się złapany w pułapkę zastawioną na takich jak ja, którzy nie
    rozumieją w gwarze bankowej słowa "później"

    Bo, Oni napisali do mnie tak:
    "Czego oczekujemy od Ciebie ...
    Aby w pełni aktywować Twoje Konto BGŻOptima i jednocześnie zasilić zlecone
    przez Ciebie Lokaty Terminowe, wykonaj z Twojego Rachunku Powiązanego
    przelew na kwotę 1050 PLN." i dalej " Jeśli chcesz tylko aktywować Twoje
    Konto BGŻOptima, a zlecone przez Ciebie Lokaty Terminowe zasilić później,
    wykonaj inicjujący przelew na kwotę co najmniej 1 PLN z Twojego Rachunku
    Powiązanego ...."

    Jak widać, zabrakło zwrotu "od razu"
    I tym sposobem powstała nowa jakość.
    Ilu jeszcze takich jak ja, zgubiła pazerność aby 1050pln (trochę ponad
    optymalną kwotę) od razu zapracowało. Wyszło, że teraz pracuje dla nich
    :-( eeh

    CzS

  • 14. Data: 2011-12-03 09:57:57
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "cspol" <c...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ilu jeszcze takich jak ja, zgubiła pazerność aby 1050pln (trochę ponad
    > optymalną kwotę) od razu zapracowało. Wyszło, że teraz pracuje dla nich

    Nie szukając dziury w całym z poniższego fragmentu regulaminu:
    "jako inicjujący przelew traktowany jest jedynie pierwszy przelew z Rachunku
    Powiązanego na Rachunek Główny. Jeżeli kwota inicjującego przelewu jest
    mniejsza niż łączna kwota zleconych Lokat Terminowych, otwartych i
    zasilonych zostanie tyle Lokat Terminowych, na które wystarczy środków z
    inicjującego przelewu."
    rozumiałem, że albo 1 PLN, albo od razu tyle ile trzeba. Choć jakby szukać
    tej dziury..... to wcześniej piszą, że lokaty zostaną utworzone z datą
    przelewu inicjującego, a nie z godziną/minutą/sekundą.
    P.G.