  • 1. Data: 2011-12-02 19:12:27
    Temat: [BGŻ Optima] Czy komuś działa pod linuksem?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Mam tokena, aktywowałem, zalogowałem się Fireoxem/Win7. NIestety nie
    jestem w stanie zalogować sie Fx/Linux - od razu dostaję "zostałeś
    wylogowany" Komuś się udało zalogować spod linuksa?

    Update: Wszystko działa, okienko jest popupem. Prośba do kogoś z
    optimy. Zmieńcie to idiotyczne wymaganie. Mam wpisaną zakładkę do strony
    logowania i otwiera mi się w karcie przeglądarki. Nie ma nic gorszego
    niż pop-upy

    KJ

    "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
    na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.

  • 2. Data: 2011-12-02 20:10:33
    Temat: Re: Czy komuś działa pod linuksem?
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 2 Gru, 20:12, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
    > Mam tokena, aktywowa em, zalogowa em si Fireoxem/Win7. NIestety nie
    > jestem w stanie zalogowa sie Fx/Linux - od razu dostaj "zosta e
    > wylogowany" Komu si uda o zalogowa spod linuksa?
    >
    > Update: Wszystko dzia a, okienko jest popupem. Pro ba do kogo z
    > optimy. Zmie cie to idiotyczne wymaganie. Mam wpisan zak adk do strony
    > logowania i otwiera mi si w karcie przegl darki. Nie ma nic gorszego
    > ni pop-upy
    >
    > KJ
    >
    > --http://modnebzdury.wordpress.com/2009/10/01/niewia
    rygodny-list-prof-m...
    > "Nie mo na wlecie w trzecie tysiaclecie
    >   na drzwiach od stodo y" - biskup polowy WP S awoj Leszek G d .

    W czym problem? Wystarczy skopiować adres i dopisać do ulubionych.
    Zrobiłem tak pod FF i działa bez żadnych pop-upów

  • 3. Data: 2011-12-02 21:02:26
    Od: Michał Pławsiuk <m...@g...com>

    On 2 Gru, 21:10, eisenberg <e...@n...pl> wrote:

    > W czym problem? Wystarczy skopiować adres i dopisać do ulubionych.
    > Zrobiłem tak pod FF i działa bez żadnych pop-upów

    Ubuntu 11.10 Optima ładnie działa pod Firefoxem oraz Chromem