  • Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 1 Dec 2011 17:41:18 +0100
    From: TZ <g...@t...cy[ROT13]>
    Subject: Re: BGŻ Optima - brak odsetek

    Cześć Notveryoldmanie!

    W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 16:30:17, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
    brak odsetek"
    notveryoldman n...@g...pl,

    > Po prostu nie przeliczają w nocy tylko w dzień :-)

    Od której godziny zaczyna się dzień wg Ciebie?
    I czy ma to związek, że za oknem jest ciemno lub jasno? ;-))

    A poważniej to... Np. zrywam lokatę z rana jak się obudzę (jak już tak chcesz :)
    i bez odsetek za jeden dzień, i co wtedy?
    No tak, nie duża strata i pewnie dać se siana? ;-))

    > Nigdzie nie jest powiedziane, że musisz zobaczyć swoje parę złotych zaraz po
    > obudzeniu się...

    Tak samo jak nigdzie nie jest powiedziane, że muszę w ogóle zobaczyć swoje parę
    złotych ;-))
    Jak już pisałem, nie jestem przyzwyczajony do Polbanku, Eurobanku czy Getinów.

    Gdy Optima będzie działała w ten sposób jak banki w/w to jednak chyba dam se
    siana i podziękuję ;-)
    A jak się okaże, że są takie cyrki jak w tych bankach wyżej, przy zrywaniu lokat i
    przelewaniu na konto inicjacyjne to szkoda gadać...

    --
    Hej!
    TZ

    - Prometeusz dokonał włamania, wykradając ogień. -