  • 1. Data: 2012-06-07 12:58:43
    Temat: BOŚ24 - PRZERWA W DOSTĘPIE DO SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH BANKU
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    "Szanowni Państwo
    Trwają prace wdrożeniowe związane z unowocześnieniem systemów
    informatycznych Banku. Planowane zakończenie prac wdrożeniowych
    przewidziane jest na godz. 24:00 w niedzielę 10 czerwca 2012r.

    W chwili obecnej nie jest możliwy dostęp do:

    * bankowości elektronicznej BOŚBank24,
    * systemu telefonicznego TeleBOŚ,
    * platformy faktoringowej BOŚFaktor.

    Wypłaty z bankomatów oraz płatności bezgotówkowe kartami płatniczymi
    są obecnie realizowane do wysokości salda na rachunku na dzień 6
    czerwca 2012r. z godziny 18:00.

    Przepraszamy za powstałe utrudnienia."

    Taki komunikat przeczytałem próbując dziś zalogować się do BOŚ24.
    Wiem, że na grupie ten bank jest omijany szerokim łukiem. Ja utrzymuję
    w nim "konto bez kantów", gdyż problemów z nim zero i mam z niego na
    czysto 15 zeta miesięcznie.