  • 11. Data: 2006-07-24 12:58:05
    Temat: Re: BG?, integrum i znowu podwy?ki
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Nie wiem co mieliby sprawdzac.

    "czy rzeczywiście karta została zastrzeżona z powodu jej zagubienia".

    > Wypowiedzenie jednak lepiej dostarczac do jakiejs kancelarii itp, tam
    > nie robia problemow z kwitowaniem na kopii albo ze sprawdzaniem
    > czegos.

    Placówka BGŻ w której byłem (i do której zostałem zobowiązany się udać,
    bo "wie pan, konto to najlepiej pan zamknie w oddziale, który prowadzi
    konto", a nie miałem czasu ani ochoty się wykłócać) nie posiada żadnej
    kancelarii itp. Dwa stanowiska obsługi i kasa.

    Marek

  • 12. Data: 2006-07-24 13:16:32
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > A potem jak chcesz zrezygnować z konta, to proszą o oddanie karty. Na
    > odpowiedź: zastrzeżona i zniszczona ich reakcja jest następująca: proszę
    > przyjść następnego dnia, my to musimy sprawdzić.

    jak to niby maja sprawdzac? nigdy o takiej procedurze nie slyszalem...

    Upierając się, że
    > składasz dyspozycję zamknięcia konta TERAZ, oni upierają się, że albo
    > wpłacę na rachunek 10zł (na poczet opłaty za niezwrócenie karty) i oni
    > przyjmą dyspozycję, albo przyjdziesz następnego dnia, bo teraz nie da
    > się sprawdzić.

    faktycznie jest taka oplata w TOiP?

    nie da sie tego sprawdzic? ale to raczej nie jest Twoj problem, zamykasz
    rachunek, a jezeli wczesniej zglosiles utrate karty z (jakiegokolwiek)
    powodu to jasne jej ze nie mozesz karty zwrocic, nie mozesz, a nie nie
    chcesz !!!

    pozdr.
    RobertS

  • 13. Data: 2006-07-24 16:27:56
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    MarekM <m...@w...interia.i-to.pl> writes:

    > "czy rzeczywiście karta została zastrzeżona z powodu jej zagubienia".

    :-)

> [...]
    > konto", a nie miałem czasu ani ochoty się wykłócać) nie posiada żadnej
    > kancelarii itp. Dwa stanowiska obsługi i kasa.

    Tak czy owak powinni przyjac korespondencje i pokwitowac na kopii.
    Aczkolwiek to nie jest zamykanie konta, to robi bank tak jak mu
    wygodniej. Wypowiedzenie mozna dostarczyc do dowolnego oddzialu,
    szczerze mowiac celowalbym w jakis wiekszy (w kancelarii zwykle
    nie ma kolejek i nie trzeba wyjasniac sensu istnienia drugiego
    egzemplarza pisma).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 14. Data: 2006-07-25 17:14:52
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Tak czy owak powinni przyjac korespondencje i pokwitowac na kopii.

    Ja to wiem, Ty to wiesz, oni nie ;-) A myślisz że miałem czas się kłócić...

    Marek

  • 15. Data: 2006-07-25 17:18:24
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    RobertS napisał(a):

    > jak to niby maja sprawdzac? nigdy o takiej procedurze nie slyszalem...

    A skąd mam to wiedzieć? Może muszą zadzwonić gdzieś w godzinach od 9 do
    17, bo byłem tam tuż przed 18-tą wtedy.

    > faktycznie jest taka oplata w TOiP?

    Kiedyś była.

> [...]
    > rachunek, a jezeli wczesniej zglosiles utrate karty z (jakiegokolwiek)
    > powodu to jasne jej ze nie mozesz karty zwrocic, nie mozesz, a nie nie

    Dla mnie też to jest jasne. "Ale nie możemy przyjąć tego pisma bo nie ma
    na koncie 15zł, tylko 5zł na następny miesiąc za prowadzenie rachunku, a
    co będzie, jak pan jednak nie zastrzegł tej karty?". I tak w kółko.
    Świętego z równowagi by wyprowadziło... Mogłem się awanturować albo
    olać, w tym wypadku wybrałem to drugie.

    Marek