  • 1. Data: 2006-07-20 15:09:59
    Temat: firma windykacyjna
    Od: "laczpol" <l...@g...pl>

    WITAM

    Moi rodzice ostatnio zaniepokojeni pioniewaz posiadaja drugie maluskie
    mieszkanko ktore dluzszy czas stalo puste. Otoz sprawa wyglada tak ze
    przyszlo jakies pismo od firmy windykacyjnej ze ktos tam winien jest 1000
    zł - jakies inne imie i nazwisko i wogole zadaja splaty lub ugody. O osobie
    o takim imieniu i nazwisku w zyciu nie slyszalem -> rodzice nie wiedza co
    zrobic i sie denerwuja bo maja do tego prawo , co zrobic z takim listem?
    poradzcie prosze

  • 2. Data: 2006-07-20 15:21:44
    Temat: Re: firma windykacyjna
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    laczpol napisał(a):
> [...]
    > zrobic i sie denerwuja bo maja do tego prawo , co zrobic z takim listem?

    wysłać do banku?

    p. m.

  • 3. Data: 2006-07-20 15:49:51
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "laczpol" <l...@g...pl> wrote in message news:e9o6c2$sq1$1@news.mm.pl...

> [...]
    > zrobic i sie denerwuja bo maja do tego prawo , co zrobic z takim listem?

    Nie otwierac cudzej korespondencji i spac spokojniej :).

    MK

  • 4. Data: 2006-07-20 15:54:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Thu, 20 Jul 2006 17:09:59 +0200, "laczpol" <l...@g...pl> wrote:

    >zrobic i sie denerwuja bo maja do tego prawo , co zrobic z takim listem?

    Wyrzucić.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://www.plfoto.com/zdjecie.php?picture=861112

  • 5. Data: 2006-07-20 16:05:56
    Od: t...@o...pl

> [...]
    > zrobic i sie denerwuja bo maja do tego prawo , co zrobic z takim listem?
    Czesc !!!
    Wypowiem sie bo pracuje w windykacji już ósmy rok i mam jakieś tam doświadczenie.
    Skoro juz otworzyłes ten list i wiesz o co chodzi to skontaktuj sie z ta firma i
    poinformuj o tym fakcie ze nikt o takich personaliach nie mieszka pod tym
    adresem bo moga byc kłopoty i to dosłownie.
    po pierwsze mogli podrabiać podpisy i kombinujac na rózne sposoby kogoś tam
    nielegalnie zameldować (bardzo mało prawdopodobne ale możliwe)
    po drugie - adres mieszkania mogł zostac wykorzystane do przestepstwa
    wyłudzenia np. kredytu , komórki itp (widzieli ze mieszkanie stoi puste to
    podali ten adres jako adres do korespondencji) Bank śle monity ale pozostaja bez
    echa ...opóźnia to znacznie wykrycie przestępstwa i ściganie
    i po trzecie - jeżeli nikt tam nie mieszka to może sie pod tymi drzwiami zjawić
    kiedyś komornik w sprawie tego pana z monitu a nikogo nie zastając kilkukrotnie
    co zrobi ???? rozwli drzwi i zajmie mienie w nim sie znajdujace ... oczywiscie
    wybronicie sie z tego ale po co nerwy i czas tracic jak można jeden telefon
    wykonać ..... i nie piszcie prosze że komornik ma obowiązek sprawdzenia
    meldunku. Jak dostanie od banku imie i nazwisko oraz adres to napewno wyśle tam
    swojego asesora ....idą na łatwiznę

    pozdr
    Krzychu

  • 6. Data: 2006-07-20 17:47:39
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 20 lip o godzinie 18:05, na pl.biznes.banki, t...@o...pl
    napisał(a):

    > i nie piszcie prosze że komornik ma obowiązek sprawdzenia meldunku.
    > Jak dostanie od banku imie i nazwisko oraz adres to napewno wyśle tam
    > swojego asesora ....idą na łatwiznę

    No był taki filmik ;) "Komornik" z Chyrą w roli głównej ;)))

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 7. Data: 2006-07-20 18:19:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On 20 Jul 2006 18:05:56 +0200, t...@o...pl wrote:

    >adresem bo moga byc kłopoty i to dosłownie.

    Tak - dla firmy.

    > po pierwsze mogli podrabiać podpisy i kombinujac na rózne sposoby kogoś tam
    >nielegalnie zameldować (bardzo mało prawdopodobne ale możliwe)

    No i co z tego?

> [...]
    >podali ten adres jako adres do korespondencji) Bank śle monity ale pozostaja bez
    >echa ...opóźnia to znacznie wykrycie przestępstwa i ściganie

    I co z tego?

> [...]
    >co zrobi ???? rozwli drzwi i zajmie mienie w nim sie znajdujace ...

    Komornik to się może zjawić, jeśli będzie wyrok sądowy. A wyroku nie
    będzie, bo 'firmy windykacyjne', czyli sępy wykorzystują naiwność
    ludzi do wymuszania nienależnych świadczeń, a do sądu nie pójdą.

> [...]
    >meldunku. Jak dostanie od banku imie i nazwisko oraz adres to napewno wyśle tam

    Nie pisz, że napisanie, że ktoś nie mieszka spowoduje, że firma
    windykacyjnba da spokój. Po prostu - nie kłam.

  • 8. Data: 2006-07-20 18:30:07
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Tak - dla firmy.

    Firma sobie poradzi. Kłopoty/nieprzyjemności będzie miał właściciel
    mieszkania.

    > No i co z tego?

    Zgrywasz się czy jesteś taki tępy ?

    > Komornik to się może zjawić, jeśli będzie wyrok sądowy. A wyroku nie
    > będzie, bo 'firmy windykacyjne', czyli sępy wykorzystują naiwność
    > ludzi do wymuszania nienależnych świadczeń, a do sądu nie pójdą.

    Gdzieś coś usłyszałeś i głupoty rozpowiadasz. Jeżeli kwoty przekraczają
    kilkaset zł, dostają dosyć szybko jak na nasze warunki nakaz.
    Nie czekają na przedawnienie.
    Komornik też się ucieszy jak właściciel mieszkania ma pracę, bo z 1000 zł
    zrobi się 3000 zł.

    Tomek

  • 9. Data: 2006-07-20 18:43:23
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Tomek" <b...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > Nie czekają na przedawnienie.
    > Komornik też się ucieszy jak właściciel mieszkania ma pracę, bo z 1000 zł

    A ten nakaz zaplaty to na mieszkanie, wlasciciela mieszkania, czy dluznika?
    ;)
    Jak adres korespondencyjny bedzie na skrytke pocztowa to zwindykuja z
    majatku poczty, czy moze zabiora kase na wplaty klientom wchodzacym na
    poczte? ;)

    MK

  • 10. Data: 2006-07-20 18:45:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Thu, 20 Jul 2006 20:30:07 +0200, "Tomek" <b...@o...pl> wrote:

    >Firma sobie poradzi. Kłopoty/nieprzyjemności będzie miał właściciel
    >mieszkania.

    Żadnych.

    >tam
    >Zgrywasz się czy jesteś taki tępy ?
    Nie jestem. Jestem praktykiem, który wie, co może, a czego nie może
    sępiarnia.

    >Gdzieś coś usłyszałeś i głupoty rozpowiadasz. Jeżeli kwoty przekraczają
    >kilkaset zł, dostają dosyć szybko jak na nasze warunki nakaz.

    Taaaaa. Gdyby nie to, że nie dostają.

    >Nie czekają na przedawnienie.
    >Komornik też się ucieszy jak właściciel mieszkania ma pracę, bo z 1000 zł
    >zrobi się 3000 zł.

    Gówno, a się nie ucieszy, bo komornik ma windykować daną osobę, a nie
    mieszkanie. Komornik po wizycie i wywiadzie lokalnym sprawę zamknie, a
    sepiarnia mu za to zapłaci. I dlatego sępiarnia do sądu nie pójdzie.