eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBGŻ - skarga do KNFRe: BGŻ - skarga do KNF
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BGŻ - skarga do KNF
    Date: Thu, 22 Aug 2013 20:59:43 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 19
    Message-ID: <kv5u3v$dvs$1@node2.news.atman.pl>
    References: <b...@g...com>
    <5...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 89-65-9-100.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1377205183 14332 89.65.9.100 (22 Aug 2013 20:59:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Aug 2013 20:59:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Pan/0.139 (Sexual Chocolate; GIT bf56508 git://git.gnome.org/pan2)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:595245
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 22 Aug 2013 08:56:27 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > Też dostałem. Słowa oczywiście nie ma na temat meritum - że ruchów na
    > rachunku nie ma w historii.

    Jak swoją skargę* na Synka złożyłem to też mnie zastanawiał cały ten
    proces i co z tym dalej. Skarga jest i KNF uderza do banku a ten
    odpowiada - zazwyczaj pierdoły i nie na temat ale co dalej? Skarżyć się
    do KNF na odpowiedź na skargę?

    * poskarżyłem się że czekałem ponad 30 dni (roboczych oczywiście jak to w
    Synku) na odpowiedź na reklamację i nic - no a Synek odpowiedział, że nic
    nie mógł zrobić przez 30 dni, bo nie dałem im pisma o którym nic nie ma w
    ich regulaminie, nie ma go na stronie banku ale klient ma wiedzieć aby je
    dołączyć do reklamacji.


    --
    xbartx

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1