  • 1. Data: 2011-03-05 14:52:13
    Temat: BGŻ - zmiana pinu do karty
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Witam, pytanie do posiadaczy rach - da się zmienić pin w BGŻ ?

    Szukam w serwisie transakcyjnym i nic, w bankomatach euro i
    bzwbk nie ma takiej opcji dla tej karty.

    Jakoś poczytałem pi razy drzwi i wywnioskowałem, że zmiana PIN
    może nastąpić, ale na PIN wymyślony przez bank. No do jasnej
    ciasnej - poważnie muszę się uczyć nowego numeru ?
    6008

  • 2. Data: 2011-03-05 17:45:33
    Temat: Re: BGŻ - zmiana pinu do karty
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    > Witam, pytanie do posiadaczy rach - da się zmienić pin w BGŻ ?
    >
    > Szukam w serwisie transakcyjnym i nic, w bankomatach euro i bzwbk nie ma
    > takiej opcji dla tej karty.

    ja zmieniałem w bankomacie BGŻ

    --
    pozdrawiam