  • 1. Data: 2011-03-05 19:31:29
    Temat: Mbank - muzyka w słuchawce :-)
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

    Witajcie, mam nietypowe pytanie ;-)

    Parę razy dzwoniąc do mbanku byłem zmuszony poczekać na swoją kolej w mLini
    (czy jak to się tam u nich nazywa...) - i czas oczekiwania wypełniała bardzo
    ładna muzyka.

    Otóż:
    Chciałbym wiedzieć co to za muzyka.

    Dzwiniłem w tej sprawie do mBanku, ale nie wiedzieli... :-/
    Więc może znajdzie się tutaj ktoś, kto jest klientem tego banku i zdarzyło mu
    się dzwonić tam i jendocześnie wie co to za muzyka (kompozytor, album,
    utwór,..) i podzieli się ze mną tą informacją... ?

    Dzięki i pozdrawiam
    M.

  • 2. Data: 2011-03-05 19:53:41
    Temat: Re: Mbank - muzyka w słuchawce :-)
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2011-03-05 20:31, Michał pisze:
> [...]
    > się dzwonić tam i jendocześnie wie co to za muzyka (kompozytor, album,
    > utwór,..) i podzieli się ze mną tą informacją... ?

    Poszukaj programu Tunatic służy on do rozpoznawania. zadzwonisz do
    mBanku, pod słuchawkę podektniesz mikrofon, a jak będzie wystarczająco
    długi i znany kawałek to sobie odczytasz co to jest.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 3. Data: 2011-03-05 19:54:16
    Od: Olo <w...@j...cy>

  • 4. Data: 2011-03-06 12:35:55
    Temat: Odp: Mbank - muzyka w słuchawce :-)
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "Michał" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Chciałbym wiedzieć co to za muzyka.

    telefon komorkowy masz?

    TrackID - funkcja obecna w oprogramowaniu niektórych telefonów komórkowych
    firmy Sony Ericsson służąca do rozpoznania utworów, które słyszy użytkownik,
    a których tytuły chciałby poznać. Wykorzystuje ona usługę Mobile MusicID
    stworzoną przez przedsiębiorstwo Gracenote.

  • 5. Data: 2011-03-06 18:10:50
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 05 Mar 2011 20:31:29 +0100, Michał napisał(a):

> [...]
    > (czy jak to się tam u nich nazywa...) - i czas oczekiwania wypełniała bardzo

    Pewnie Cię zmartwię, ale wiele takich jingli powstaje na specjalne
    zamówienie. Mimo wszystko spróbuj ich dalej molestować, może w końcu ktoś
    pomyśli gdzie można zapytać wewnątrz firmy.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2014-08-30 09:24:31
    Od: w...@g...com

    W dniu sobota, 5 marca 2011 20:31:29 UTC+1 użytkownik Michał napisał:
> [...]
    > się dzwonić tam i jendocześnie wie co to za muzyka (kompozytor, album,
    > utwór,..) i podzieli się ze mną tą informacją... ?

    Cześć. Minely cztery lata od kiedy autor napisal ten wątek wiec melodia mogla sie
    zmienić, generalnie trafiłem tu bo sam szukam melodii z oczekiwania na infolinii wiec
    jak sie dowiem to pomoge. Teraz brzmi jak elektroniczna kompozycja w stylu M.
    Bilinskiego.

  • 7. Data: 2014-08-30 11:57:57
    Od: A <a...@g...pl>

    w...@g...com wrote:

> [...]
    > oczekiwania na infolinii wiec jak sie dowiem to pomoge. Teraz brzmi jak
    > elektroniczna kompozycja w stylu M. Bilinskiego.

    Aplikacje ala shazam, soundhood, trackid, musiXmatch nie rozpoznają co to?

    Chyba, że to utwór tylko dla mbanku.

    --
    A.