  • 1. Data: 2011-11-25 21:15:07
    Temat: BGŻOptima - token i pin - ja już mam :)
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    BGŻOptima - token i pin - ja już mam, kto następny, albo kto już ma? :)

    konto założone 16go, token dostałem chyba ze 3 dni później, a dzisiaj
    otrzymałem pin. bez problemu udało się aktywować token, zalogować do konta.
    szkoda, że nie przysłali wczoraj, bym sobie przelał kasę i trochę
    poeksperymentował w weekend, bo ze złotówką inicjalną, to się za wiele nie
    da zrobić :)
    interfejs wg mnie prosty, ale chyba wystarczająco funkcjonalny.

    zdążyłem przed Mikołajem, a reszta wyjdzie w praniu :)

  • 2. Data: 2011-11-28 17:05:06
    Temat: Re: BGŻOptima - token i pin - ja już mam :)
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    tez mam pin do tokena, tyle ze nie moge na strone logowania sie
    dostac, muli i muli...

  • 3. Data: 2011-11-28 17:19:58
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Sunwicku!

    sunwick s...@W...op.pl, news:2of7d7pqauv8328ikfm9fvuup0qkgor0qb@4ax.com

    > tez mam pin do tokena, tyle ze nie moge na strone logowania sie
    > dostac, muli i muli...

    Sprawdziłem, u mnie o 18:19 przeszło bez problemów.

    --
    Hej!
    TZ

    - Anders był umundurowany aż po pas -

  • 4. Data: 2011-11-28 19:32:49
    Od: Mariusz Machnio <m...@g...com>

    On 28 Lis, 18:19, TZ <g...@t...cy[ROT13]> wrote:
> [...]
    > Hej!
    > TZ
    >
    > TB! 3.95.6|Windows XP SE 5.1.2600 Dodatek Service Pack 3

    Też dostał dziś kopertę z PINem. Aktywacja i logowanie bez problemu.
    Działa ok.

    Mariusz