  • 1. Data: 2011-11-26 08:56:14
    Temat: Dobry BS - co polecicie?
    Od: " uhf" <u...@N...gazeta.pl>

    Czy pojawiło się ostatnio coś
    ciekawego w ofercie banków
    spółdzielczych jeśli chodzi o ROR?
    Przydałby się rachunek
    spełniający następujące założenia:
    - bezprowizyjne wypłaty w
    bankomatach spółdzielczych (inne
    nieistotne)
    - bezpłatne przelewy przez
    internet
    - 0 lub niska opłata za
    prowadzenie.
    Co byście polecili?

  • 2. Data: 2011-11-26 13:11:18
    Temat: Re: Dobry BS - co polecicie?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 08:56:14 +0000 (UTC), uhf napisał(a):

    > Co byście polecili?

    Może jeszcze byś łaskawie rejon podał, bo BS-y zazwyczaj działają
    lokalnie...
    Z tego co podałeś, do BS Wieliczka spełnia kryteria, tylko nie wiem, czy
    obejmuje Cię terytorialnie.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 3. Data: 2011-11-27 11:11:45
    Od: " uhf" <u...@g...pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(a):

    > Może jeszcze byś łaskawie rejon podał, bo BS-y zazwyczaj działają
    > lokalnie...

    Racja - więc bank powinien być z łódzkiego.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-11-27 11:33:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 27 Nov 2011 11:11:45 +0000 (UTC), uhf napisał(a):

    > Racja - więc bank powinien być z łódzkiego.

    Ozorków może? Ale nie znam ich warunków. Zgierz też chyba mógłby
    podchodzić...

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 5. Data: 2013-01-03 23:10:28
    Od: p...@g...com

    Polecam BS Zgierz - nowy pakiet "na dzień dobry" bezpłatne prowadzenie
    rachunku,wszystkie bankomaty wszystkich banków w Polsce za darmo, bank internetowy
    za darmo, przelewy za darmo. Karta visa niespersolizowana (bez imienia i nazwiska) od
    ręki od podpisania umowy - wychodzisz z banku z kartą. Tanie kredyty - patrz na rrso
    a nie na bełkot marketingowy. Polecam

  • 6. Data: 2013-01-04 00:05:46
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    p...@g...com napisał(a) :
    > Polecam BS Zgierz

    Takich rzeczy o nich się nasłuchałem, że strach się bać. Wszyscy
    znajomi wieszają na nich psy.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 7. Data: 2013-01-04 00:46:03
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    p...@g...com writes:

> [...]
    > (bez imienia i nazwiska) od ręki od podpisania umowy - wychodzisz z
    > banku z kartą. Tanie kredyty - patrz na rrso a nie na bełkot

    Ale mi z TOiP nie wynika, że "wszstko za darmo"
    Możesz podać konfigurację w której za kompletne 0 PLN
    będę miał konto z kartą i dostępem internetowym?

    Dopuszczam konieczność przelania/osadu X PLN
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/