  • 1. Data: 2011-11-25 20:04:46
    Temat: Czy BGZOptima digipass ?
    Od: "zaemka" <N...@w...pl>

    Nigdzie nie mogłem znaleźć na info o digipass'ie, więc pytam - może ktoś ma
    informację.

    Jeśli np. zgubie albo rozbije młotkiem albo zamknę w szufladzie mój
    digipass.

    I następnie pożyczę od sąsiada jego digipass - to czy zaloguję się do mojego
    konta i czy będę mógł wykonać operację przy pomocy pożyczonego digipassa?

    Jeśli tak to jest to kpina z bezpieczeństwa, a nigdzie na stronach BGŻOptima
    takiej informacji nie ma.

  • 2. Data: 2011-11-25 20:10:46
    Temat: Re: Czy BGZOptima digipass ?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 25.11.2011 21:04, zaemka pisze:
> [...]
    > digipassa?
    >
    > Jeśli tak to jest to kpina z bezpieczeństwa, a nigdzie na stronach

    LOL! A czy jesli mam token RSA SecurID, zgubie go i pozycze od sasiada
    to uda mi sie zalogowac?

  • 3. Data: 2011-11-25 20:25:55
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-11-25 21:04, zaemka pisze:

    > I następnie pożyczę od sąsiada jego digipass - to czy zaloguję się do
    > mojego konta i czy będę mógł wykonać operację przy pomocy pożyczonego
    > digipassa?

    nie

    > Jeśli tak to jest to kpina z bezpieczeństwa, a nigdzie na stronach
    > BGŻOptima takiej informacji nie ma.

    Zauważ, że nie ma też informacji czy będziesz się mógł zalogować po
    umieszczeniu digipasa w kompocie.
    I nie mów że to jest niepraktyczna bzdura, bo u mnie w pracy jest taki
    który umieścił telefon w kompocie. Telefon był nie do użycia, a w
    instrukcji obsługi takiej informacji nie ma.

  • 4. Data: 2011-11-25 21:04:03
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 25 Nov 2011 21:10:46 +0100, neoniusz napisał(a):

    > LOL! A czy jesli mam token RSA SecurID, zgubie go i pozycze od sasiada
    > to uda mi sie zalogowac?

    Trochę ostatnio byłem w rozjazdach i jak od kilku dni wertuję archiwum
    grupy i mam wrażenie, że to jest jakiś bardziej skomasowany atak, bo
    ilość postów w stylu "nie dostałem jeszcze PINu z eBGŻ, więc pewnie za
    moje pieniądze rozpoczną III wojnę światową za 3 dni robocze" jest wręcz
    zatrważająca jak na dotychczasowy poziom grupy. Coś mnie ominęło?

    Xenocide

  • 5. Data: 2011-11-25 21:10:11
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 25 Lis, 22:04, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > moje pieniądze rozpoczną III wojnę światową za 3 dni robocze" jest wręcz
    > zatrważająca jak na dotychczasowy poziom grupy. Coś mnie ominęło?
    Internetyzacja Polski postępuje. Niestety.

  • 6. Data: 2011-11-25 21:28:50
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 25.11.2011 22:04, xbartx pisze:

> [...]
    > moje pieniądze rozpoczną III wojnę światową za 3 dni robocze" jest wręcz
    > zatrważająca jak na dotychczasowy poziom grupy. Coś mnie ominęło?

    Tez mam wrazenie ze albo:
    a) ludzie dostali nagle sraczki na punkcie BGZ
    b) wybilo szambo z durnymi pytaniami

  • 7. Data: 2011-11-25 21:42:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 25 Nov 2011 22:28:50 +0100, neoniusz napisał(a):

    > Tez mam wrazenie ze albo:
    > a) ludzie dostali nagle sraczki na punkcie BGZ

    Jak wchodził Alior, który 100 wisienek dawał na starcie to czegoś takiego
    nie było o ile sobie dobrze przypominam. Teraz eBGŻ prócz procentów nic
    innego nie daje. Także IMO to chyba nie to.

    > b) wybilo szambo z durnymi pytaniami

    Ale z aż tak durnymi?

    Xenocide

  • 8. Data: 2011-11-25 21:43:35
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 25 Nov 2011 13:10:11 -0800, Clegan napisał(a):

    > Internetyzacja Polski postępuje. Niestety.

    No to wychodzi. Tylko czemu w jakimś dziwny kierunku to dryfuje. Nie
    można by raz jakoś tak bardziej na plus ;)

    Xenocide

  • 9. Data: 2011-11-25 21:45:28
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "zaemka" <N...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > digipassa?
    >
    > Jeśli tak to jest to kpina z bezpieczeństwa, a nigdzie na stronach

    Trzymaj się z daleka od tego produktu jeżeli to dla Ciebie zbyt trudne,
    użyj skarpetki.

    --
    marfi

  • 10. Data: 2011-11-25 21:58:06
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > Jak wchodził Alior, który 100 wisienek dawał na starcie to czegoś takiego
    > nie było o ile sobie dobrze przypominam. Teraz eBGŻ prócz procentów nic
    Było. Jak wchodził mBank też. Tylko, ze może faktycznie pytania były
    mniej durne.

    KJ