eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[BIK][Euro Bank][Toyota Bank] Raport standard[BIK][Euro Bank][Toyota Bank] Raport standard
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [BIK][Euro Bank][Toyota Bank] Raport standard
    Date: Mon, 23 Nov 2009 19:51:24 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 23
    Message-ID: <heeljj$r6q$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-115-47-105.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1259002291 27866 77.115.47.105 (23 Nov 2009 18:51:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Nov 2009 18:51:31 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-User: macka
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:510106
    [ ukryj nagłówki ]

    Dzis przy okazji przejezdzania obok siedziby BIK wpadlem zeby wziac raport.
    Jak zwykle pelno smieci w nim, ciagle pokazywane jako aktywne zamkniete
    dawno temu karty (Citi, Toyota, Raiffeisen). POniewaz jestem wyrozumiely to
    moglbym wybaczyc Toyocie brak zamkniecia rachunku, bo pewnie chca zamknac go
    dopiero po rozpatrzeniu reklamacji, ktorej procesowanie zajmuje im juz 693
    dzien, ale w Raiffeisenie ani Citi ich nie skladalem, a karty zamkniete
    odpowiednio 3 i rok temu ciagle tam sobie zyja.
    Inna ciekawostka jest pojawienie sie zapytania kredytowego Euro Banku na
    kwote 2tys PLN. Dziwne to, bo zadnego wniosku kredytowego nie skladalem, a
    gdybym potrzebowal taka kwote to po prostu bym wykorzystal niewielki ulamek
    kasy, ktora u nich trzymam. Mam wrazenie, ze zrobiono to przy okazji tego,
    ze byle zdefiniowac odbiorce zaufanego. Mimo wszystko jest to naduzycie.

    Coz, czeka mnie teraz przejrzenie 80 stron, wylapanie bledow i przeslanie
    zadania ich poprawienia do administratora bazy danych. Przy okazji sprawdze
    jak BIK zareaguje na moje wycofanie zgody na przetwarzanie danych po ustaniu
    zobowiazania. Bedzie zmuszony do rozeslania tej informacji do kilku bankow.

    MK

    PS. Fortis znowu mnie pozytywnie zaskoczyl. Po karcie zamknietej w sierpniu
    nie ma ani sladu. Az szkoda sie z nimi rostawac...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1