  • 1. Data: 2010-06-11 22:19:00
    Temat: BIK a karty kredytowe
    Od: "Pawel K." <p...@i...pl>

    witam

    w ostatnim czasie szukalem kredytu gotowkowego.
    jak juz znalazlem najlepsza oferte, okazalo sie, ze bank odmowil
    przyznania kredytu.

    wczesniej w jednym z bankow dowiedzialem sie ze w BIKu widnieje moje
    zadluzenie na nieco ponad 90zl.
    do tej pory 3 razy bralem zakup na raty, aktualne konto bankowe jest
    moim trzecim kontem, no i mam dwie karty kredytowe, jedna ktora
    regularnie splacam, druga ktora dostalem gratis przy zakupie i ktora do
    tej pory nie jest aktywna (na dniach podejde do banku aby ja anulowali)

    bylem w bankach w ktorych bralem cos na kredyt i tam wszystko jest ok.

    w jednym z bankow gdzie kiedys mialem konto, rowniez wszystko ok.
    pozostaje ostatnia opcja, czyli jeszcze jeden bank gdzie kiedys mialem
    konto, ale dzisiaj juz nie zdarzylem do nich podejsc. w kazdym badz
    razie, jesli i tam wszystko byloby ok, skad moglo sie wziac owe
    zobowiazanie o ktorym mi nic nie wiadomo - czyzby ktos bral cos na mnie
    bez mojej wiedzy?

    jutro wysylam wniosek do BIKu o informacje ustawowa - moze to w czyms
    pomoze.

    czy jesli jeden bank odrzucil wniosek (byc moze z tej przyczyny) to czy
    inne rowniez postapia tak samo?

    zdolnosc mam znacznie wieksza niz wysokosc kredytu gotowkowego ktory
    chcialem wziac.

    czy w momencie ubiegania sie o kredyt lepiej miec czyste konto na karcie
    kredytowej, czy nie ma to wiekszego wplywu (jesli wszystko zawsze
    regularnie bylo splacane)

    dziekuje z gory za wszelkie odpowiedzi.

    pozdrawiam
    pawel

  • 2. Data: 2010-06-11 23:01:26
    Temat: Re: BIK a karty kredytowe
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik "Pawel K." <p...@i...pl> napisal w wiadomosci grup

    > razie, jesli i tam wszystko byloby ok, skad moglo sie wziac owe
    > zobowiazanie o ktorym mi nic nie wiadomo - czyzby ktos bral cos na mnie
    > bez mojej wiedzy?

    Arogancki i bezkompromisowy skok na kase w wysokosci 90 zl? Nie sadze... :)

    > czy jesli jeden bank odrzucil wniosek (byc moze z tej przyczyny) to czy
    > inne rowniez postapia tak samo?

    Niekoniecznie.

    > czy w momencie ubiegania sie o kredyt lepiej miec czyste konto na karcie
    > kredytowej, czy nie ma to wiekszego wplywu (jesli wszystko zawsze
    > regularnie bylo splacane)

    Bez znaczenia.

  • 3. Data: 2010-06-14 17:49:55
    Od: "Pawel K." <p...@i...pl>

    Użytkownik MarekZ napisał:
    > Uzytkownik "Pawel K." <p...@i...pl> napisal w wiadomosci
    > grup dyskusyjnych:huucok$p95$...@i...gazeta.pl...

    > Arogancki i bezkompromisowy skok na kase w wysokosci 90 zl? Nie sadze... :)

    kwota nie przyprawia o zawrot glowy, ale jednak skas sie wzielo to
    zadluzenie.
    sprawdzilem we wszystkich bankach w ktorych bralem zakup na raty oraz w
    ktorych mialem konta i wszystko jest uregulowane i bylo splacane na czas.

    wniosek do BIKu wyslany. moze historia kredytowa ktora przysle BIK
    wyjasni sytuacje

    > Niekoniecznie.

    jutro skladam do innego banku. zobaczymy.

    > Bez znaczenia.

    ok

    pozdrawiam
    pawel