    From: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BIK - pytanko.
    Date: Wed, 7 Aug 2002 12:15:49 +0200

    Witam
    Załóżmy, że staram się o kredyt w banku x- bank mnie sprawdza. Każde zapytanie o mnie
    jest
    rejestrowane w bazie jako starającego się o kredyt, czy tylko po prostu odnotowywane
    ?
    Teraz załóżmy, że rezygnuję z usług banku x (nie odpowiada mi oferta) i idę do banku
    y-
    ten też pyta bik o mnie i widzi ? No właśnie co ? Jaki to ma wpływ na uzyskanie
    kredytu,
    czy muszę wtedy pisać do banku x o wyprostowanie informacji przesłanych do biku, czy
    nie
    ma to wpływu na moje działania co do uzyskania kredytu.
    Zdrowy rozsądek podpowiada mi, że nie, ale zdrowy rozsądek mówił mi też, że chcąc
    uzyskać
    informacje na swój temat dostanę kompletną i pełną informację na swój temat, a nie
    tylko
    imię i nazwisko jak to pisali co poniektórzy ;-)
    Czy ktoś ma doświadczenia w tym względzie ?
    Grzegorz