  • Data: 2004-01-27 01:16:15
    Temat: BIK - zgoda na przetwarzanie
    Od: "alek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie mogę znaleźć w archiwum jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, czy
    musiałem udzilić jednoznacznej zgody na umieszczenie moich danych (i kredytu
    i windykacji) w BIK.
    Czy ktoś wie?
    PKO BP wpisał mnie do BIK-u za 160 zł (kredyt 1998, windykcja 2002). Nie
    udzilieliłem bankowi takiej zgody. Czy można się na tym opierać przy próbach
    odkręcania, czy może lepiej grzecznie prosić? W międzyczasie zaciągnąłem w
    PKO BP dużo większy kredyt i spłaciłem. Teraz chcę wziąć kredyt mieszkaniowy
    i w KB dostałem odmowę. Nie bardzo wiem co robić.

    Poradźcie prosze.

    Pozdrawiam
    Alek